eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Data: 2011-07-04 17:18:07
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-04 15:51, to pisze:
    > Artur Maśląg
    (...)

    > Do tego prowadzi olewanie podstawowej zasady "nie widzę -- nie jadę". Jak
    > ktoś jeździ na pałę, to prędzej czy później w coś walnie i ma to niewiele
    > wspólnego z przepisami jaki takimi.

    Cieszę się, że do tego też doszedłeś. Jednak nie znaczy to, że przepisy
    można zlewać, bo wydaje mi się, że widzę.

    > Ostatnio zauważyłem, że znowu niezbyt się stosują. Jak dla mnie sytuacja
    > by znormalniała, gdyby postawili tam 70, bo i tak tyle wszyscy jeżdżą,
    > gdy tylko niewielkie natężenie ruchu na to pozwala (albo i szybciej).

    Aaaaa - to teraz już wszyscy jadą 70km/h, a nie 80-100? Znaczy to
    więcej to już okazuje się rzadkość, a nie reguła?

    > Niby co udowodniono? Nie osłabiaj mnie. Ma do rzeczy i to bardzo dużo.

    Nic nie ma - udowodniono, że super-hiper samochód hamuje niewiele
    lepiej niż typowe jeździdło przy normalnych prędkościach. Gdybym
    jeszcze miał swoją Warszawę, to bym Ci pokazał ile Twoje teorie
    o "kiepskich samochodach" mają wspólnego z rzeczywistością.
    Podobnie jak Polonezy ze spowalniaczami itd.

    > To jest oczywiste, a nie "w końcu zauważyłem".

    Ciekawe, jakoś wcześniej nie zauważyłeś, że gość potrącił ludzi na
    przejściu.