-
Data: 2011-07-04 17:37:21
Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-07-04 16:38, to pisze:
> Artur Maśląg
>
>> To najwyraźniej źle zrozumiałeś, albo niedokładnie czytałeś.
>>
>> Było dokładnie odwrotnie - większość założyła, że samochody mogą stać z
>> racji przepuszczania pieszych (choć niekoniecznie), a to stwierdził nie
>> mniej, ni więcej:
>> <cite>
>> Skoro stoi rząd pojazdów i czeka na możliwość skrętu w lewo, a gdzieś
>> tam pomiędzy nimi są pasy, to jest oczywiste, że żaden z nich nie
>> zatrzymał się "w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu".</cite>
>> Dodatkowo wiadomo, że byli tam piesi, więc nie bardzo jest o czym
>> deliberować.
>
> Raczej większość nic nie zrozumiała (co mnie zresztą nie dziwi).
Tylko potwierdzasz, że sam nie zrozumiałeś i do tego się przy tym
upierasz.
> Samochody nie zatrzymały się w celu przepuszczenia pieszych tylko po to,
> by skręcić w lewo. I to jest oczywiste dla każdego myślącego.
Dla każdego myślącego nie jest to oczywiste, ponieważ nie sposób to
ocenić w 100%, skoro zatrzymały się przed pasami, a tam dodatkowo
byli piesi. Nie wiem jak oceniasz, czy było miejsce do zmieszczenia
się za pasami, skoro jedziesz innym pasem 80km/h - z tyłu tego nie
widać. Masz pasy i samochody przed nimi stojące. No i pieszych...
> Oczywiście każdy myślący weźmie pod uwagę prawdopodobieństwo pojawienia
> się pieszego pomiędzy tym samochodami, skoro było tam przejście i
> dostosuje odpowiednio prędkość, żeby ew. ustąpić pierwszeństwa pieszemu
> który na tych pasach się pojawi.
Nie może być - więc jednak mogli ustępować pieszym
pierwszeństwa/puszczać ich na pasach?
> Tyle, ze to zupełnie inny przepis.
A co mnie obchodzą jakieś szczegółowe zapisy, skoro złamał elementarne
zasady bezpieczeństwa na drodze? Pomijam wprost kwestie złamania
ograniczenia prędkości - złamał Art. 3, który jest niejako nadrzędnym.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.11 17:42 Shrek
- 04.07.11 17:52 Cavallino
- 04.07.11 17:43 Cavallino
- 04.07.11 17:54 Cavallino
- 04.07.11 17:54 to
- 04.07.11 17:33 Michał Gut
- 04.07.11 17:54 Shrek
- 04.07.11 17:49 Shrek
- 04.07.11 18:05 to
- 04.07.11 17:59 Artur Maśląg
- 04.07.11 18:18 Shrek
- 04.07.11 18:15 Artur Maśląg
- 04.07.11 18:15 Shrek
- 04.07.11 18:23 Shrek
- 04.07.11 18:27 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=