-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news-2.dfn.de!news.dfn.de!newsfeed.strau
b-nv.de!feeder.news-service.com!newsfeed10.multikabel.net!multikabel.net!newsfe
ed20.multikabel.net!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@4...net>
<iun039$buv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iun5bk$ovl$1@inews.gazeta.pl>
<iunduv$g92$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iunu89$uvm$1@mx1.internetia.pl>
<iuo00a$phq$1@inews.gazeta.pl> <iuo1q1$i20$1@mx1.internetia.pl>
<iuofe4$qba$1@inews.gazeta.pl> <iupgbe$df2$1@mx1.internetia.pl>
<4e105300$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupmnb$gl5$1@mx1.internetia.pl>
<4e10cb33$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqkgl$t3$1@mx1.internetia.pl>
<4e10f951$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iurtgs$1cq$1@inews.gazeta.pl>
<4e11c577$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<iusm5s$87t$1@mx1.internetia.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 04 Jul 2011 23:40:37 GMT
Lines: 58
Message-ID: <4e124f75$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1309822837 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 80.52.166.102:43355
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2381994
[ ukryj nagłówki ]begin Artur Maśląg
>> Do tego prowadzi olewanie podstawowej zasady "nie widzę -- nie jadę".
>> Jak ktoś jeździ na pałę, to prędzej czy później w coś walnie i ma to
>> niewiele wspólnego z przepisami jaki takimi.
>
> Cieszę się, że do tego też doszedłeś. Jednak nie znaczy to, że przepisy
> można zlewać, bo wydaje mi się, że widzę.
Ależ ja tą zasadę wyznają od zawsze. Także jako pieszy przechodząc przez
jezdnię ("nie widzę -- nie idę").
>> Ostatnio zauważyłem, że znowu niezbyt się stosują. Jak dla mnie
>> sytuacja by znormalniała, gdyby postawili tam 70, bo i tak tyle wszyscy
>> jeżdżą, gdy tylko niewielkie natężenie ruchu na to pozwala (albo i
>> szybciej).
>
> Aaaaa - to teraz już wszyscy jadą 70km/h, a nie 80-100? Znaczy to więcej
> to już okazuje się rzadkość, a nie reguła?
Minimum 70.
> Nic nie ma - udowodniono, że super-hiper samochód hamuje niewiele lepiej
> niż typowe jeździdło przy normalnych prędkościach.
Nie wiem gdzie to udowodniono. Pomiędzy nowymi autami różnice sięgają
spokojnie 10 m (ze 100 km/h), dodaj do tego stare auto które nie jest w
idealnym stanie technicznym i oczywiście brak systemów idioto-odpornych
(ABS, EBD) i w realnej sytuacji drogowej ze wspomnianej setki zyskasz ze
20 metrów, jak nie więcej.
> Gdybym jeszcze miał
> swoją Warszawę, to bym Ci pokazał ile Twoje teorie o "kiepskich
> samochodach" mają wspólnego z rzeczywistością. Podobnie jak Polonezy ze
> spowalniaczami itd.
Ciężko by było, bo nie lubię niszczyć auta awaryjnym hamowaniem bez
potrzeby.
>>>> I przede wszystkim patrzeć na to, co się dzieje na pasach i w
>>>> okolicy.
>>>
>>> No popatrz - w końcu zauważyłeś to, co jest częścią kwestii
>>> zasadniczej.
>>
>> To jest oczywiste, a nie "w końcu zauważyłem".
>
> Ciekawe, jakoś wcześniej nie zauważyłeś, że gość potrącił ludzi na
> przejściu.
Inteligentni ludzie podczas dyskusji zakładają, że poziom intelektualny
współrozmówców jest wystarczający, by nie tracić czasu na mówienie o
rzeczach oczywistych. Niestety w internecie to założenie bywa często
błędne.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.11 03:13 to
- 05.07.11 06:14 Shrek
- 05.07.11 06:16 Shrek
- 05.07.11 06:31 J.F.
- 05.07.11 03:09 to
- 05.07.11 03:03 to
- 05.07.11 08:21 Andrzej Ława
- 05.07.11 06:13 Shrek
- 05.07.11 08:51 Artur Maśląg
- 05.07.11 08:56 szerszen
- 05.07.11 09:03 Artur Maśląg
- 05.07.11 12:15 Michał Gut
- 05.07.11 12:28 Cavallino
- 05.07.11 12:21 Cavallino
- 05.07.11 17:13 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=