-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Shrek <u...@d...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Date: Wed, 06 Jul 2011 07:00:09 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <iv0q4r$h9j$1@inews.gazeta.pl>
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
<4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
<4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupjgc$k80$1@inews.gazeta.pl>
<4e105376$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupm6d$2d2$1@inews.gazeta.pl>
<4e105dbc$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupms9$556$1@inews.gazeta.pl>
<4e105f5e$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupoi1$qe5$1@mx1.internetia.pl>
<4e10c284$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqhsb$ajr$1@inews.gazeta.pl>
<4e10fe05$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iuriu7$vn$1@inews.gazeta.pl>
<4e11d3a5$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<iusm3b$hfl$1@inews.gazeta.pl>
<4e1264b8$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<iuu2n9$ml5$1@inews.gazeta.pl>
<4e12f27c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<iuv9j3$rcq$1@inews.gazeta.pl>
<4e13ab1c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1309928411 17715 83.142.196.43 (6 Jul 2011 05:00:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jul 2011 05:00:11 +0000 (UTC)
X-User: lskorupka
In-Reply-To: <4e13ab1c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382378
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-06 02:23, to pisze:
> begin Shrek
>
>> Bezpośrednio, czyli bezpośrednio. Jak masz jeszcze jeden pas po drodze,
>> to bezpośrednio już nie jest. Sorry - jak go pukniesz to się nie
>> wybronisz - taka jest praktyka orzekania.
>
> Bzdura, przebiegnięcie dwóch pasów to jakieś dwie sekundy albo nawet
> mniej, to może nie dać szans na zatrzymanie prawidłowo jadącemu pojazdowi.
To jest prawidłowo jadący pojazd:
Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych,
jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa
pieszemu znajdującemu się na przejściu.
Jeśli nie jedzie tak szybko, ze nie jest w stanie ustąpić pierwszeństwa,
to prawidłowo nie jedzie.
>> A ty? Jak ktoś kto nie ma prawa ominąć stojącego przed przejściem
>> samochodu może być zmuszony przez pieszego do hamowania? Nie pieszy go
>> zmusza, a inne przepisy. Jeszcze raz - nie wybroni się.
>
> Nie nudź znowu o tym samym.
No to znakomity kontrargument.
EOT. Bo rzeczywiście nudne to się robi.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.11 11:47 to
- 10.09.11 13:10 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=