eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Data: 2011-07-06 17:43:50
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: ffffff SSS <s...@C...PL> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-06 14:49, Andrzej Ława pisze:

    > Przyganił kocioł garnkowi.

    Wręcz przeciwnie - zresztą zaraz Ci to wykażę :)

    > Było by to samo, jakby pisał o trasie krakowskiej - ją z katowicką
    > trudno pomylić. O odróżnieniu od dwóch cyferek, panie "nieomylny".

    No pewnie - po co korygować błąd. Lepiej iść w zaparte :)

    > Innymi słowy - złośliwie się przypierdalasz.

    No pewnie - miała być DK7 koło hotelu na G, to jest to oczywiście
    George w Nadarzynie na DK8. Poza tym - ja się nie p* jak to
    kwieciście określiłeś, tylko komentuję wprowadzanie ludzi w błąd.
    Przy okazji prostuję te "rewelacje".

    > Czego nie zrozumiałeś w użytym wtedy przeze mnie słowie "jeśli"?

    Wszystko zrozumiałem włącznie ze stwierdzenie:
    <cite>
    Jeśli to na G to George, to chodzi o Nadarzyn i tam są światła.
    </cite>

    Skoro są światła (o czym autor nie pisał) to jakim cudem piesi mieli
    to samo zielone, co ten co ich potrącił? To pewnie kolejne czary...

    Teraz pewnie będzie riposta równie merytoryczna, jak kulturalna :)

    To szukaj dalej tej lokalizacji...