eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Data: 2011-07-07 07:51:01
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2011 17:43, ffffff SSS pisze:

    > Wręcz przeciwnie - zresztą zaraz Ci to wykażę :)

    Tak? Dokonasz tego cudu "spin-doktora" i wykażesz, że ta powyższa
    maślaczkowa wypowiedź AM nie była złośliwa i mająca na celu dokuczenie mi?

    > No pewnie - po co korygować błąd. Lepiej iść w zaparte :)

    Jakie "zaparte"? Przecież przyznałem, że pomyliłem cyfrowe oznaczenia
    trasy katowickiej z krakowską.

    > No pewnie - miała być DK7 koło hotelu na G, to jest to oczywiście
    > George w Nadarzynie na DK8. Poza tym - ja się nie p* jak to

    Pomijając psychopatycznych księgowych, dla większości społeczeństwa
    bardziej naturalne jest stosowanie określeń słownych niż brandzlowanie
    się numerkami. Stąd łatwo jest pomylić dwa oznaczenia pojedynczymi cyframi.

    Powiedz mi: podając jakiś adres używasz nazwy miejscowości i ulicy czy
    np. numeru działki i kodu pocztowego? Albo może współrzędnych
    geograficznych, żeby mieć radochę, jak ktoś się pomyli o jedną cyferkę i
    pojedzie zupełnie gdzie indziej?

    > kwieciście określiłeś, tylko komentuję wprowadzanie ludzi w błąd.
    > Przy okazji prostuję te "rewelacje".

    Nadal nie rozumiesz słowa "jeśli".

    > Wszystko zrozumiałem włącznie ze stwierdzenie:
    > <cite>
    > Jeśli to na G to George, to chodzi o Nadarzyn i tam są światła.
    > </cite>
    >
    > Skoro są światła (o czym autor nie pisał) to jakim cudem piesi mieli

    Ciągle nie rozumiesz słowa "jeśli".

    > to samo zielone, co ten co ich potrącił? To pewnie kolejne czary...

    Jeśli urządzenia elektryczne to dla ciebie "czarna magia", to niech ci
    będą czary. Dla ludzi mających pojęcie o technice oczywiste jest, że
    awarie też się zdarzają. Jak i ignorowanie sygnałów świetlnych.

    > Teraz pewnie będzie riposta równie merytoryczna, jak kulturalna :)
    >
    > To szukaj dalej tej lokalizacji...

    A ty znalazłeś, mądralo? Czy wręcz przeciwnie - dodatkowo zgubiłeś
    tożsamość, ffffffffffssssssssssssss?