-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshostin
g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neos
trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
<4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
<4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupjgc$k80$1@inews.gazeta.pl>
<4e105376$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupm6d$2d2$1@inews.gazeta.pl>
<4e105dbc$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupms9$556$1@inews.gazeta.pl>
<4e105f5e$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupoi1$qe5$1@mx1.internetia.pl>
<4e10c284$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqhsb$ajr$1@inews.gazeta.pl>
<4e10fe05$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iuriu7$vn$1@inews.gazeta.pl>
<4e11d3a5$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<iusm3b$hfl$1@inews.gazeta.pl>
<4e1264b8$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<iuu2n9$ml5$1@inews.gazeta.pl>
<4e12f27c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<iuv9j3$rcq$1@inews.gazeta.pl>
<4e13ab1c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<iv0q4r$h9j$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 10 Jul 2011 09:47:49 GMT
Lines: 33
Message-ID: <4e197545$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1310291269 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2460 80.52.166.102:55053
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383546
[ ukryj nagłówki ]begin Shrek
>> Bzdura, przebiegnięcie dwóch pasów to jakieś dwie sekundy albo nawet
>> mniej, to może nie dać szans na zatrzymanie prawidłowo jadącemu
>> pojazdowi.
>
> To jest prawidłowo jadący pojazd:
>
> Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych,
> jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa
> pieszemu znajdującemu się na przejściu.
>
> Jeśli nie jedzie tak szybko, ze nie jest w stanie ustąpić pierwszeństwa,
> to prawidłowo nie jedzie.
Policz sobie ile trzeba jechać, żeby zatrzymać się do zera w niecałe 2
sekundy. Są sytuacje, w których szczególna ostrożność nie wystarczy.
Zresztą po coś jest mowa w przepisach o tym, że pieszy wskakiwać pod auta
nie może i to nawet na przejściu.
>>> A ty? Jak ktoś kto nie ma prawa ominąć stojącego przed przejściem
>>> samochodu może być zmuszony przez pieszego do hamowania? Nie pieszy go
>>> zmusza, a inne przepisy. Jeszcze raz - nie wybroni się.
>>
>> Nie nudź znowu o tym samym.
>
> No to znakomity kontrargument.
Nie chce mi się pisać 10x tego samego.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.11 13:10 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=