  • 151. Data: 2011-07-03 22:23:05
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Znaczy jesteś trollem i nie można wierzyć w żadne Twoje słowo.

    Nie, po prostu kładę nacisk na pewne sprawy, które pomija większość.
    Dzięki temu dyskusja jest ciekawsza. :)

  • 152. Data: 2011-07-03 22:25:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-03 22:20, to pisze:

    > Czy ja wiem czy zatrzymać. Wystarczy zwolnić do prędkości przy której
    > auto staje w miejscu (kilka km/h), ale mniejsza o to.

    Teoretycznie zatrzymać. Ale masz rację - jak zwolnisz do kilku km/h to
    jak nie ma nadgorliwych policjantów w okolicy to mniejsza o to.

    > Tak czy siak nawet
    > jak się zatrzymasz, a potem ruszysz i ominiesz to... też ominiesz.

    Ominiesz. Dokładnie taka sama sytuacja, jak nie masz pierwszeństwa, ale
    ktoś cię wpuszcza. Nikt się raczej nie czepnie. Ale jak się nie
    zatrzymasz to 500PLN i 9 punktów (lub 10, nie pamiętam). Albo sprawa o
    spowodowanie wypadku jak u "bohatera" wątku, pomijając już kwestie moralne.

    Shrek.

  • 153. Data: 2011-07-03 22:27:55
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 03 Jul 2011 20:00:59 GMT, to napisał(a):

    > Jakiego konkretnie przepisu nie znam?

    O samochodach parkujących przed przejściem dla pieszych.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 154. Data: 2011-07-03 22:28:48
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-03 22:21, to pisze:
    > begin Shrek

    > Tego nie wiesz. Nigdzie nie jest powiedziane, że przepis ten odnosi się
    > tylko do skrajnych pasów.

    Jest. Nie da się wejść na jezdnię będą już na jezdni.

    > A bez wątpienia można znaleźć się na środku
    > trzypasmówki w taki sposób, by nie dać komuś szans na odpowiednią
    > reakcje, szczególnie gdy ma np. kiepski samochód i słaby refleks.

    Zwłaszcza jak jest debilem i omija stojące przed przejściem pojazdy.

    Shrek

  • 155. Data: 2011-07-03 22:30:12
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 03 Jul 2011 20:21:40 GMT, to napisał(a):

    > A bez wątpienia można znaleźć się na środku
    > trzypasmówki w taki sposób, by nie dać komuś szans na odpowiednią
    > reakcje, szczególnie gdy ma np. kiepski samochód i słaby refleks.

    To niech dostosuje prędkość do warunków, a nie zap... jak bolid F1, mając
    hamulce ad Warszawy i refleks szachisty.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 156. Data: 2011-07-03 22:31:34
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Jakiego konkretnie przepisu nie znam?

    Art. 49. 1. PoRD

    sz.

  • 157. Data: 2011-07-03 22:35:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szufla

    > Art. 49. 1. PoRD

    A co to ma do rzeczy? Czy Ty naprawdę nie potrafisz choć trochę się
    skupić na temacie dyskusji? To, czy można tak zaparkować, czy nie można,
    w tym kontekście nie ma znaczenia. Wyobraź sobie, że ktoś zaparkował auto
    tuż przed przejściem bez sygnalizacji (TAK, ZŁAMAŁ PORD). Można zza niego
    wyskakiwać na jezdnie czy nie?

  • 158. Data: 2011-07-03 22:37:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-03 22:04, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Może się tam przejedź i je obejrzyj.

    Nie muszę - będę jechał rano po raz pewnie tysięczny, a Ty zalegasz
    z tym filmikiem koreczka przed lewoskrętem, którego nie ma.

    > Napisałem coś takiego? Jak zwykle imputujesz mi jakieś wyssane z palca
    > brednie.

    Wielokrotnie, a reszta wynika z Twoich tez tu już wielokrotnie
    stawianych. Zap* wszyscy jak leci, a jak do czegoś dojdzie, to ten
    zap* jest najwyżej tylko trochę winien, przecież to w ogóle był
    jakiś spisek, że do wypadku doszło.

    > Jest jednak różnica, czy ograniczenie prędkości zostało złamane
    > nieznacznie czy drastycznie, także dla sądu.

    Nie ściemniaj jak zwykle - przekroczenie prędkości to okoliczność
    dodatkowo obciążająca kierowcę, a już w szczególności przed pasami
    itd. Dodatkowo ja stawiam nie 80/70, a 80/50 (na podstawie
    opowieści początkowej oraz znajomości Puławskiej) więc prędkość
    była drastycznie przekroczona - o 60%.

  • 159. Data: 2011-07-03 22:37:46
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > A bez wątpienia można znaleźć się na środku
    > trzypasmówki w taki sposób, by nie dać komuś szans na odpowiednią
    > reakcje, szczególnie gdy ma np. kiepski samochód i słaby refleks.

    Ty, bo filozofem zostaniesz :)

    sz.

  • 160. Data: 2011-07-03 22:43:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin P.B.

    > To niech dostosuje prędkość do warunków, a nie zap... jak bolid F1,
    > mając hamulce ad Warszawy i refleks szachisty.

    Zgadzam się.