  • 91. Data: 2011-07-03 14:51:30
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2011 13:08, to pisze:

    > Tymczasem pojazdy stały i oczekiwały na możliwość skrętu w lewo, a piesi
    > wyszli z pomiędzy nich, pojazdy nie zatrzymały się w celu ustąpienia
    > pierwszeństwa pieszemu.

    Jedno nie wyklucza drugiego - ty może nie potrafisz, ale ja umiem
    jednocześnie ustąpić pierwszeństwa pieszemu i czekać na możliwość skrętu
    w lewo.

    Jeśli ty tego nie potrafisz, to pewnie jesteś jednym z tych palantów co
    stoją na przejściu dla pieszych, bo mają zablokowaną dalszą drogę.

  • 92. Data: 2011-07-03 14:51:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2011 13:24, szufla pisze:

    > To moze inaczej, bo widze, ze za trudne :) Jak myslisz, dlaczego pojazdy nie
    > zatrzymuja sie na przejsciu dla pieszych ?

    On pewnie się zatrzymuje, dlatego nie rozumie...

  • 93. Data: 2011-07-03 14:53:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-03 14:40, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Znowu szklana kula Ci powiedziała, że w związku z powyższą opinią
    > przejeżdżam setką przez przejścia nie mając pewności, że nie będzie na
    > nich pieszych?

    Nie mam pojęcia co wyczyniasz osobiście, oceniać mogę jedynie po tym
    co tutaj wypisujesz. Zakład, że zachowujesz się zgodnie z tym co
    tutaj deklarujesz, czy przedstawiasz jako podejście do zagadnienia.
    Jeżeli jest inaczej, to jesteś zwykłym trollem, który napisze dowolną
    głupotę, by tylko zaistnieć. Jednak te głupoty tworzą pewną względnie
    spójną całość i mogą być odzwierciedleniem Twoich zachowań na drodze.
    To co napisałeś jest skrajnym idiotyzmem, szczególnie z uwzględnieniem
    sytuacji, że tam są piesi, a omawiany wypadek jak najbardziej o tym
    mówi. Elementarna logika mówi, że jeżeli samochody stoją przed
    przejściem, to jedną z przyczyn mogą być piesi. Gdyby ich nie było
    to pewnie do wypadku by nie doszło, a tak wjechał w pieszych na
    przejściu, co z automatu wyklucza Twoją absurdalną teorię.

  • 94. Data: 2011-07-03 14:53:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2011 14:17, to pisze:

    > Ponownie proszę, żebyś przeczytał raz jeszcze i spróbował zrozumieć.
    > Zabronione jest "Omijanie pojazdu, który jechał w tym samym kierunku,
    > lecz zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu".

    Brawo. Umiesz wykonać operację "kopiuj i wklej".

    Teraz spróbuj przeczytać i zrozumieć to, co wkleiłeś... Oj...
    Przepraszam... Zapomniałem, że to już przekracza twoje umiejętności...

  • 95. Data: 2011-07-03 14:55:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Lawa

    > Ominąć można, o ile się przekonasz na 100% że nie stoją w celu
    > przepuszczenia pieszego, z osobami o wzroście poniżej metra włącznie.

    Nie można omijać tych, które się ZATRZYMAŁY w celu UDZIELENIA
    PIERWSZEŃSTWA pieszemu.

    > Stały przed przejściem. Wjechał w pieszych. Zatem pojazdy stojące
    > przepuszczały pieszych. Omijanie takich pojazdów jest surowo wzbronione.
    > CBDO.

    Widzę, że jeśli chodzi o logikę, to nie jesteś zbyt mocny.

  • 96. Data: 2011-07-03 14:55:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2011 13:17, to pisze:

    > przepuszczały pieszych. Zabronione jest: "Omijanie pojazdu, który jechał
    > w tym samym kierunku, lecz zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa
    > pieszemu". Tutaj ta sytuacja nie miała miejsca.

    Wjechał w pieszych? Wjechał. Czyli piesi byli. Pojazdy na lewym pasie w
    tych pieszych wjechały? Nie wjechały. Zatem ustępowały im pierwszeństwa.

  • 97. Data: 2011-07-03 14:57:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Lawa

    > Jechał w tym samym kierunku? Jechał. Zatrzymał się przed przejściem?
    > Zatrzymał. Omijający wjechał w pieszych? Wjechał - zatem stojące pojazdy
    > ustępowały pierwszeństwa pieszemu a nie stały przed pustym przejściem.
    > CBDO.
    >
    > Jakby na przejściu nie było pieszych, to by mógł ominąć, bo by w nich
    > nie wjechał. Teraz rozumiesz, czy nadal nie dociera?

    Zatrzymały się w celu skręcenia w lewo i tak sobie stały czekając na
    możliwość skrętu. A pieszy skorzystał z okazji, że już stały i wyszedł z
    pomiędzy nich. Nikt się nie zatrzymywał "W CELU USTĄPIENIA PIERWSZEŃSTWA
    PIESZEMU", a o tym mówi ten przepis. Spróbuj go zrozumieć. To nie powinno
    Cię przerastać.

  • 98. Data: 2011-07-03 15:24:33
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Wjechał w pieszych? Wjechał. Czyli piesi byli. Pojazdy na lewym pasie w
    > tych pieszych wjechały? Nie wjechały. Zatem ustępowały im pierwszeństwa.

    Odpusc sobie, to nie ma sensu. Jesli tyle osob nie jest mu w stanie
    przetlumaczyc to moze zrobi to kiedys drogowka. Oby nie bylo za pozno :/

    sz.

  • 99. Data: 2011-07-03 15:27:57
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

> [...]
    > możliwość skrętu. A pieszy skorzystał z okazji, że już stały i wyszedł z
    > pomiędzy nich. Nikt się nie zatrzymywał "W CELU USTĄPIENIA PIERWSZEŃSTWA

    ROTFL.

    sz.

  • 100. Data: 2011-07-03 15:28:12
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Cavallino !:

    1. Powinien wyhamować do zera, chyba że marny asfalt albo auto niesprawne.

    2. Ludzi się OMIJA ..... nawet rozwalając samochody.

    Zakładam, że gość spanikował ..... pewnie nawet nie trąbił. Wiele jest
    takich przypadków, we mnie (na rowerze) wjechał gość, który na
    zablokowanych kołach dopadł mnie na - pasie do jazdy w przeciwnym
    kierunku !!! (policja zapytała, co on tam właściwie robił ???) Jakby coś
    go zablokowało. Dostawczakiem, nie powinien chyba tego zawodu wykonywać !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz