  • Data: 2009-07-02 21:37:13
    Temat: Re: czy sa takie plyty glowne - inaczej
    Od: CeBeR <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > zajechałem daleko. Dlatego też w szafie jak pisałem mam serwery TYAN-a
    > bo dokładnei wiedziałem co biorę - były po prostu tańsze przy
    > podobnych paramtrach i warunkach gwarancji co np. HP. Jakoś te 4 lata
    > bezawaryjnei działają mimo że "bezfirmowe" niby bo OEM-y. Tylko że tym
    > razem to ja byłem tym "panem Heniem" co to się na tym ciut znał. ;-)
    >
    > A "według specyfikacji" to też nie najlepsze określenie. Serwery poza
    > płytą głowną moga mieć wszelkei elementy innych dostawców. I mimo ze
    > serwer niby Intela to po dokałdnym szperaniu okazuje się że Intel to
> [...]

    Piszesz, jakbyś udawał że nie rozumiesz o co chodzi - nie o
    wyeliminowanie firm które zaproponują markowe serwery robione dla mniej
    znanych i tańszych OEMów, a takich panów Heniów, którzy obudowy
    (Codegena czy innego I-boxa) swoich garażowych skłAdaxów opatrzą (albo i
    nie) naklejką z logo własnej "firmy" i drą mordy o "ustawianych
    przetargach"...