    From: "Jacek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czym domyć samochód
    Date: Sat, 24 Apr 2010 14:07:22 +0200

    1. Poczytaj archiwum, bo było "milion" razy.
    2. Wyczyść czymkolwiek, co rozpuszcza smołę a nie rozpuszcza lakieru np.
    benzyna ekstrakcyjna, rozpuszczalnik do farb ftalowych (ale tu bym uważał,
    bo czasem zawiera ksylen), olej napędowy też może być oraz wynalazki babci
    Wandzi np. wspomniane masło, chociaż osobiście brzydzi mnie "czyszczenie"
    masłem, smalcem, margaryną....fuj. Potem i tak trzeba użyć rozpuszczalnika,
    albo czekać, aż smród sam sie wywietrzy.
    Jacek