  • 11. Data: 2015-02-22 15:56:40
    Temat: Re: demontaz silnika
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Juda,

    Sunday, February 22, 2015, 1:11:57 PM, you wrote:

    > jaki pysk, grzecznie napisałem, film stary jak świat

    No i co z tego?

    > a dzień dobry w usenecie to ja mówiłem z 15 lat temu

    Próbujesz się licytować? Z Jarkiem? ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2015-02-22 16:19:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Juda Ben Hur" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > a dzień dobry w usenecie to ja mówiłem z 15 lat temu

    Czyli dużo później niż Jarek tutaj.

  • 13. Data: 2015-02-22 18:38:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-22 o 09:58, Cavallino pisze:

    > Jak ktos wchodzi na nowa grupe, to wylatywanie na dzien dobry z pyskiem
    > do starych wyjadaczy nie jest najlepszym pomyslem.

    Co nie zmienia faktu, że filmik to taki suchar, że nawet Strasburger
    wstydziłby się go puścić na antenie.

  • 14. Data: 2015-02-22 22:14:10
    Od: JK <j...@i...pl>

    > No i co z tego?

    > Próbujesz się licytować? Z Jarkiem? ROTFL!

    Ty nawet nie próbujesz. Ty się licytujesz.

    JK

  • 15. Data: 2015-02-22 22:15:03
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-02-22 o 16:19, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Juda Ben Hur" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli dużo później niż Jarek tutaj.

    No, i? Mamy dawać punkty za demencję starczą?

    JK

  • 16. Data: 2015-02-22 22:30:22
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2015-02-22 o 15:12, nadir pisze:

    > No widzisz jeden przegapił stary film, inny przegapił starego
    > forumowicza. Takie życie.

    forumowicza i wszystko trzyma się kupy :)
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2015-02-22 22:34:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Co nie zmienia faktu, że filmik to taki suchar, że nawet Strasburger
    > wstydziłby się go puścić na antenie.

    Żaden to powód do pyszczenia personalnie do autora posta.

  • 18. Data: 2015-02-22 22:35:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > No, i? Mamy dawać punkty za demencję starczą?

    Twarze trzymać przy sobie i zamknięte, jak nie macie nic do powiedzenia. -
    to wystarczy.

  • 19. Data: 2015-02-22 23:04:08
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-02-22 o 22:35, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Twarze trzymać przy sobie i zamknięte, jak nie macie nic do powiedzenia.
    > - to wystarczy.

    Zastosujcie tę radę do siebie, towarzyszu.
    Cóż płycizna umysłowa.

    JK

  • 20. Data: 2015-02-23 22:02:06
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-22 o 22:34, Cavallino pisze:

    > Żaden to powód do pyszczenia personalnie do autora posta.

    zapewne nie, z drugiej strony JF ma chyba więcej niż 13 lat i
    niepołamane pace, więc bronić powinien się umieć sam. Grupa wsparcia mu
    chyba nie jest potrzebna.