  • Data: 2016-12-11 01:15:43
    Temat: Re: dobra antena TV do słabego sygnału
    Od: art <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy zasługuje na miano "dobra", ale z powodzeniem korzystam z
    niej od roku. Umieściłem ją w mieszkaniu na parapecie i odbieram na niej
    MUX1, MUX2 i MUX3 mimo, że okno wychodzi w kierunku prostopadłym do
    kierunku propagacji sygnału. Wyciąłem ją z puszki po groszku i
    zamontowałem na kawałku tektury. Wymiary dostosowałem do najsłabszego
    sygnału - na częstotliwości 770 MHz. Korzystałem z tego kalkulatorka:

    http://www.changpuak.ch/electronics/Butterfly-Antenn
    a-Designer.php