eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowadobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie? › Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    Date: Thu, 30 Nov 2017 06:05:44 +0000 (UTC)
    <5...@g...com>
    <ovli79$1ajj$1@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>

    On 2017-11-30, Fabian <s...@g...com> wrote:
> [...]
    sobie wszelkich sytuacji kiedy ktoś zwraca się do mnie o pomoc w sprawie sprzętu foto
    ze wszelkimi detalami.

    > Lepiej nie mówić wcale niż mówić byle coś powiedzieć ;) seria "H" i
    > "HX" różni się i to bardzo! A ty nie pamiętasz aparatu ale pamiętasz
    > jak bardzo cię irytował... i nie wiesz który to był zadziwiające!
    > Takie rzeczy się pamięta :)

    Ten "ty" to chyba nie ja, ale tak sobie myślę, że jak się chce komuś
    robić zarzut wykorzystując niepamiętanie to dobrze się wysilić i chociaż
    samemu sprawdzić pewne rzeczy. Można nie pamietać. Nie pamiętam, modelu
    Bravii, który padł mi zaledwie po 3ch latach.
    A HX100V jest dostępne od 2011 jakby co. Takie to (chyba) 9 lat.

    --
    Marcin