    From: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dostepnosc samochodow u dealerow
    Date: Mon, 11 Oct 2010 09:55:07 +0000 (UTC)

    Dnia 11.10.2010 Jacek Bronowski <f...@r...pl> napisał/a:
    > Rozeslalem maile do innych dealerow w regionie. No i juz sie znalazlo auto
    > na polowe listopada :-) (na razie info z maila - a czy to realne to
    > zobaczymy).
    dzwon, dzwon... i zbijaj cene ;)

    (juke?)

    > A jak wyglada kwestia "obslugi" auta kupionego "daleko od domu"? Oczywista
    > upierdliwosc to na poczatek podpisywanie umowy, wplata itp... - koniecznosc
    > wyjazdu. Kolejna to odbior auta - znowu wyjazd...
    Coz. Z tego co wiem to wyjazd bede miec jeden - po odbior.
    Nie widze sensu by z reszta jechac.

    (oczywiscie ma to swoje zady i walety - nie obejrzysz autka przed rejestracja -
    wiec ewentualne uwagi mozesz miec dopiero przy odbiorze - aczkolwiek zakladam
    ze uwag nie bedzie - w koncu to nowy samochod, do tego zawsze obowiazuje
    gwarancja jakby cos bylo nie tak).

    > A co potem? Mozna
    > serwisowac na gwarancji w dowolnym ASO, bez zadnych problemow i utrudnien?
    > Lokalny dealer nie bedzie "strzelal focha", ze kupione nie u niego? :-)
    Jak juz to ten u ktorego kupujesz moze miec pretensje ze u niego nie
    serwisujesz ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/