  • Data: 2017-10-21 12:31:38
    Temat: Re: drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-20 o 14:28, Stregor pisze:
    > (...)
    > Ktoś coś poradzi?

    Ja zanabyłem (tylko dlatego, że za 30% ceny nominalnej) kombajn OKI
    C3xx. Laser kolor.
    Sprzętowy dupleks zarówno w drukarce, jak i skanerze.
    Skaner z podajnikiem papierów. Prawidłowo pobiera mi nawet pomięte
    faktury ze stacji paliw na papierze A5 z igłówki.
    Można skanować na pendrive, na zasób lokalny (ftp, Samba), do "chmury",
    do maila.
    Drukować można praktycznie z każdego urządzenia: "rozumie" m.in. języki
    PCL i PostScript.
    Można drukować przez chmurę, przez Internet. Skanować też.
    Tyle, że ja mam model z RJ45, musiał byś dokupić print-server WiFi.

    Drukuję na tonerach Cardridge Web - jakość wydruków foto nie do
    odróżnienia od oryginalnych tonerów. Płacę nieco więcej za dobry
    zamiennik, ale zależy mi na jakości.

    Do wydruków "roboczych" mam Lexmarka C762 ze sprzętowym (dwuścieżkowym)
    dupleksem. On ma każdy toner na 15 tys. wydruków, ale to kobyła niewiele
    mniejsza od biurka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam