  • Data: 2016-08-20 19:40:09
    Temat: Re: dwa windowsy
    Od: r c <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, August 20, 2016 at 7:07:31 PM UTC+2, platformowe głupki wrote:
    > dzięki, jest tylko małe ale, zielonego pojęcia nie mam jak to zrobić...

    instalujesz np. na win 10 (glownym systemie) program virtualbox, otwierasz program i
    tam dodajesz system ktory chcesz zainstalowac, xp, win7 czy linux, wybierasz ile ramu
    chcesz przydzielic , ile twardego dysku. Dla xp wystarczy 1gb i 20gb dysku
    ewentualnie wiecej jezeli bedziesz instalowac jakies duze programy) Pozniej
    wskazujesz polozenie systemu tego ktory ma byc zainstalowany: plik iso lub naped cd i
    instalujesz.
    Program nie ingeruje w glowny system czy bootloader ktory masz na kompie wiec jak cos
    spieprzysz czy zle skonfigurujesz to robisz na nowo.
    Po instalacji otwierasz program i wybierasz zainstalowany system np. win.xp i
    uruchamiasz. Robisz full screen i mozna pracowac na xp. Rownoczesnie mozesz cos
    robic na win 10 bez wylaczania komputera.

    Wszystko jest bardzo proste poszukaj w necie opisow jest pewnie sporo.
    Ja mam glowny win7 a do tego win10 + win xp + ubuntu + macos
    przy kilku otwartych systemach na raz potrzebujesz troche ramu zeby chodzilo plynnie
    , idealnie 8gb (lub wiecej) ale przy win10 i winxp 4gb powinno wystarczyc.