    Subject: Re: dwa windowsy
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <nppohc$29d$1@dont-email.me> <npppf7$qak$1@news.mixmin.net>
    <npsf9v$480$1@dont-email.me> <57c1e28a$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq1kr2$nh$1@dont-email.me> <nq1lj5$5nn$1@dont-email.me>
    <57c53c87$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
    <57c5660d$0$648$65785112@news.neostrada.pl> <nq461t$je2$1@dont-email.me>
    <57c675de$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq6nla$bek$1@dont-email.me>
    From: Robert Winkler <n...@n...org>
    Date: Wed, 31 Aug 2016 16:11:24 +0200

    W dniu 31.08.2016 o 15:55, Yerine Ictimai pisze:

    > Ale mówisz o sterownikach jakichś innych niż znajdujące się w
    > VMWare-Toolbox, z jeżeli tak wówczas skąd je wziąć?

    > A jak na VMWare, trzeba znaleźć samodzielnie gdzieś w sieci
    > sterowniki współpracujące z VMWare i/lub VirtualBox?

    Może nie napisałem tego wyraźnie,
    ale gdy instalujesz Oracle VirtualBox'a
    albo VMWare Playera to te programy zawierają już w sobie obraz płyty CD
    na której znajdują się potrzebne sterowniki.

    Przykładowo, dla VirtualBox'a jest to plik
    c:\Program Files\Oracle\VirtualBox\VBoxGuestAdditions.iso

    Po uruchomieniu maszyny wirtualnej masz też możliwość
    podmountowania tego obrazy do komputera wirtualnego,
    aby pracujący tam system mógł zainstalować konieczne sterowniki.
    Obraz płyty zawiera plik AUTORUN.inf,
    który teoretycznie powinien uruchomić instalacje wymaganych dodatków,
    ale twój system może mieć zablokowaną obsługę autorun'a
    i sam będziesz musiał odnaleźć pod którą literą został dodany
    w maszynie wirtualnej czytnik płyt CD
    i samodzielnie uruchomić program instalacyjny,
    czyli plik VBoxWindowsAdditions.exe

    Na komputerze mam obecnie tylko Hyper-V i Virtual Box'a
    więc nie powiem ci gdzie i jak nazywa się ISO ze sterownikami
    dla VMWare Playera.

    --
    Robert