    Date: Thu, 30 Oct 2014 15:51:05 +0100
    From: JDX <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dxo optics pro za darmo

    On 2014-10-30 01:59, T...@s...in.the.world wrote:
    [...]
    > Sadze jednak, ze osoby, ktore nie maja zadnych przyzwyczajen, i w
    > szczegolnosci te, ktore nie chca wydawac na programy powinny sie tym
    > darmowym dxo ucieszyc.
    No nie wiem. Ja to bym chętnie usłyszał opinię ludzi znających różne
    wywoływarki na temat darmowego RawTherapee ponieważ tylko tego softu do
    tej pory używałem (do wywoływania DNG z Canona A650+CHDK i czasami CR2 z
    40D).

    A co się tyczy DxO to po wejściu na wskazaną stronę otrzymujemy "This
    page is under maintenance and will be available on October 31, 2014". A
    wczoraj stało tam, że będzie dostępna 30 października. :-)