  • Data: 2016-06-06 19:15:50
    Temat: Re: ekologiczny prad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:fff921f4-4a11-47a6-899b-b83b921a34ff@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 10:30:46 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Myślałem że miałeś na myśli to co napisałeś. A skoro piszesz coś
    >zupełnie innego niż masz na myśli, to nie wiem co odpowiedzieć :o)

    Mialem na mysli to, ze taki koncentrator z luster dziala wylacznie
    przy bezchmurnym niebie. Jak sa chmury, to praktycznie nie dziala.
    Czyli u nas w kraju przez dlugi czas nie bedzie dzialal.

    No i o ile cieplo w takim zbiorniku na przejsciowa chmurke wystarczyc
    moze, na noc to juz trzeba wiekszy, ale jak ma wystarczyc na pare dni,
    czy pare miesiecy, to juz bardzo wielkiego trzeba.

    W Chile problemu nie ma, bo tam sa rejony, gdzie chmur prawie nie ma.
    (I astronomowie z calego swiata stawiaja tam teleskopy).

    No, ale jakby tak na dwa dni starczyl ... to sie robi czas na
    odpalenie weglowej elektrowni ...

    J.