  • Data: 2018-10-06 13:30:34
    Temat: Re: elektryk po polsku
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/10/2018 11:42, J.F. wrote:
    > A tych dwoch takich pierwszych do zglaszania bylo ?

    Cały blok oskarżał. Przecież jak ktos pokaże palcem to reszta pokaże w
    tym samym kierunku. Elektrownia przyjechała, obejrzała instalacje,
    pomierzyła i postawiła zarzuty dwum mieszkańcom za obejścia licznika. A
    firma faktycznie, kabel wkopała rok wcześniej. Sieciowy. Ale jak mówie,
    w świadomości pustaków winni do teraz. Podobnie jakiś czas temu
    wyczytałem w internetach że jakiejś kobicie kradli prąd z mieszkania
    routerem wifi. Miała całkiem spore poparcie sąsiadów w ściganiu sprawcy
    tego nielegalnego odsysania prądu przez ścianę, petycje nawet jakieś
    pisali do spółdzielni.

    > "ZNAM TEGO CZŁOWIEKA. Pierwszy RAZ W ŻYCIU jeździł tym samochodem,
    > wypożyczył go na 2 dni i nawet nie wiedział, że trzeba go naładować. I
    > CÓŻ MIAŁ ZROBIĆ. Musiał jakoś wyjechać z tego garażu."

    I zużył 300zł per mieszkanie w bloku. Fake. I po jednej stronie i po
    drugiej. Nie wydaje tyle na benzyne miesięcznie.

    Ogólnie 90% społeczeństwa nie ma pojęcia jak należy szacować pobór
    prądu. To upadek wiedzy ze szkoły podstawowej która ponoć jest obowiązkowa.