    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 28 Mar 2019 00:55:13 -0700 (PDT)
    Subject: Re: elementy furii
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 08:21:31 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > Google nic nie pokazuje po wpisaniu tych słów, więc czy aby sławnego?

    > Może wożenie węgla to nie byłby taki zły pomysł...

    robisz powazny blad nasza tepa usenetowa niedorozwinieta gnido caly czas probujac
    udawac ze ja z toba rozmawiam i ze prowadzisz ze mna dyskusje na rownym poziomie
    wklepujac swoje kretyniczne teksciki

    jest w tym powazny falsz bo tak oczywiscie nie jest i udawanie niewiele ci da
    patologiczny intelektualnie niedorozwiniety kretynie...

    prawda jest taka ze jestes niedorozwinietym kratynem lubiacym naduzywac braku opcji
    bana dla niedorozwinietych narzucajacych sie z glupota matolow na usenecie - wiec
    jako matol pchsz sie tam gdzie nie twoje miejsce poki nie spazysz sie z tym calym
    swoim gownem doklejanym do normalnych watkow i to nie spazysz bardziej niz ci sie
    wydaje (proporcjonalnie do poziomu swojego skretynialego gowna ktore zastepuje ci to
    miejsce gdzie inteligentni ludzi mja mozg)

    dla mnie bycie tego rodzaju prymitywnym bucem to powazne naduzycie, bycie bucem
    doklejajacym sie do ludzi ktorzy jasno powiedzili ci ze jestes narzucajacym sie bucem
    juz podchodzi pod nalezna penalizacje

    moglbym powiedziec duzo wiecej, pare rzeczy od ktorych gowno w twoim typie narobilo
    by na dywan, ale nie mam nawet checi tego pisac bo to oczywiste, chce jednak
    sprostowac ze twoje gowniacze udawanie na sile ze jako klejacy sie gowniak prowadzisz
    jakas dyskusje a nie produkujesz skretyniele gowno w watkach ludzi na usenecie
    niewiele ma sensu panie skretynialy klejaku gówniaku