    Subject: Re: fatamrugana 3D
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <prsple$3uf$1@node2.news.atman.pl>
    <5be1fb04$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <prsul2$3ug$3@node2.news.atman.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 6 Nov 2018 22:40:05 +0100

    W dniu 2018-11-06 o 21:47, Shrek pisze:

    > Statystyki się nie zmienią, dopóki będzie mentalność, że to pieszy
    > powinien uciekać przed samochodami. Ty właśnie taką mentalność
    > (charakterystyczną dla Azji południowo-wschodniej i byłego bloku
    > radzieckiego) prezentujesz.

    No i tu się mylisz. Nigdy nie miałem kolizji z pieszym a te które
    widziałem to wynik właśnie tego, że sobie lekceważą i włażą pod koła i
    właśnie do nich kieruję opcję, że lepiej będzie, kiedy strach weźmie
    górę nad rozsądkiem. Rozsądni są spoko ale nie jest jeszcze tak ładnie,
    jakbym sobie życzył. Sam wiesz jak to wyglada w Anglii, Irlandii czy
    Holandii. Kultura kulturą ale tam rzadko spotkałem się z
    wykorzystywaniem przywilejów do maksimum. U nas jest chamówa i
    przepychanki. Skoro ktoś nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia, to strach
    jest najlepszym bezpiecznikiem. Osobiście lata świetlne temu miałem
    jakieś stłuczki i to nie z mojej winy ale widzę co się dzieje dookoła.

    > Kończe - jednak się nie dogadamy.

    No nie. Ty chcesz wprowadzenia braku karalności za przełażenie na
    czerwonym a ja chcę to uwarunkować, zeby nie wykorzystywali tego
    masymalnie, bo będą bo taka ich natura. Nie wyobrażam sobie akcji, gdzie
    jeśli tylko pozwolisz, to zaraz będą mieli w ogóle w dupie czerwone i
    przepychanki jak w Azji czy Indiach a Ty będziesz wężykiem ich omijał.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?