  • Data: 2018-11-07 09:01:17
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 06 Nov 2018 22:40:05 +0100, LordBluzg(R) wrote:
    > No nie. Ty chcesz wprowadzenia braku karalności za przełażenie na
    > czerwonym a ja chcę to uwarunkować, zeby nie wykorzystywali tego
    > masymalnie, bo będą bo taka ich natura.

    "Ich", tzn. tych wrednych, złośliwych pieszych?

    We Francji nie ma czegoś takiego jak karalność pieszego, jedyny
    szczególny przypadek to przechodzenie poza pasami jeśli pasy są bliżej
    jak 50m, ale to karalność czysto teoretyczna bo nie słyszałem nigdy by
    ktoś za to oberwał.

    Mimo tego piesi czekają na światłach, przechodzą kiedy jest ich kolej, i
    nie rzucają się z pięściami na samochody.

    > jeśli tylko pozwolisz, to zaraz będą mieli w ogóle w dupie czerwone i
    > przepychanki jak w Azji czy Indiach a Ty będziesz wężykiem ich omijał.

    Za to jak to piesi muszą robić uniki by pod kołami panów kierowców nie
    zginąć to już jest ok? Zwyczajna ludzka kultura nakazuje, że to ten
    silniejszy ma ustępować w razie stresu, a jeśli dojdzie to potyczki to on
    winny.

    Mateusz