  • Data: 2018-11-07 08:47:57
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-07 o 06:31, Shrek pisze:

    > Tego też nie. Tym bardziej że nie bardzo wiadomo co znaczy "jaki czas ma
    > pojazd", a już dla kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o fizyce absurdem
    > jest wyrażanie czasu w metrach na sekundę.

    Jaki czas dojazdu ma pojazd (do czego, do domu?)pewnie też zapytasz ale
    słowo "punktu" napisałem, to pewnie zapytasz jakiego punktu, no z
    poprzedniego zdania te 250m co wyciąłeś zgrabnie, łącznie z prędkością
    pojazdu :> Logika, przecież gupek wie o co chodzi.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?