  • Data: 2018-11-26 15:15:02
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-22 o 23:15, Shrek pisze:

    > No pisałeś, że bez świateł to się nie da, bo piesi głupi? Więc jak?

    https://epoznan.pl/news-news-90580-&#8222;Kocie_oczy
    &#8221;_i_glosnik_przy_aktywnym_przejsciu_dla_pieszy
    ch_na_ul._Umultowskiej?newsletter=1

    Tak :]

    A tak swoją drogą, bo trzymałem to na sam koniec. Dlaczego nie optujesz
    za tym, aby zdjąć karanie kierowców, kiedy jadą na czerwonym jak NIC nie
    jedzie, znaczy w podobnej sytuacji jak to ma być z pieszymi?
    Dlaczego pieszy ma mieć przywilej a kierowca nie?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>