  • 11. Data: 2009-01-20 07:55:09
    Temat: Re: ferguson a telewizja na karte
    Od: Mamut <c...@g...com>

    na oryginalnym sofcie tez chodzi ale w tych nowszych wersjach, zdaje
    sie ze 2.02 i 2.03 ale co do tego pierwszego glowy nie daje.
    TVP sport i nsport mozna dodac wyszukujac kanaly recznie na danym
    transponderze. Wpisz w googlach "nowy transponder nsport" i ci wypluje
    czestotliowsc. Potem tylko dadaj wyszukane kanaly do ulubionej listy i
    bedzie ok.

  • 12. Data: 2009-01-20 14:12:06
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Czy w telewizji na karte na ftp lub w kanalach po doladowaniu mozna np.
    obejrzeć AXN Sci - fi , Axn Crime i kuchnia.tv ?

  • 13. Data: 2009-01-20 14:19:29
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-20 15:12, Darek donosi, że:
    NIE - spis kanałów tutaj: http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html
    > na ftp
    nie ftp a FTA Free-To-Air

  • 14. Data: 2009-01-20 16:20:27
    Od: misieq <m...@o...pl>

    Mamut pisze:
    > na oryginalnym sofcie tez chodzi ale w tych nowszych wersjach, zdaje
    > sie ze 2.02 i 2.03 ale co do tego pierwszego glowy nie daje.

    U mnie działa na sofcie 1.85 :)

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-01-20 16:30:04
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-01-20 15:12, Darek donosi, że:
    > NIE - spis kanałów tutaj: http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html
    > nie ftp a FTA Free-To-Air

    Sorry male przejezyczenie :) Co do tego spisu na ich stronie to wiem ale co
    do lisy kanalów niestety nie moge sie dowiedzieć , bo np. na stronie www
    różnych platform mozna znalesc pelną liste kanalów jak i fta a tu nie.Wiec
    ponawiam pytanie :
    Czy w telewizji na karte na FTA lub w kanalach po doladowaniu mozna np.
    obejrzeć AXN Sci - fi , Axn Crime i kuchnia.tv ?

  • 16. Data: 2009-01-20 16:35:47
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-20 17:30, Darek donosi, że:
    > Czy w telewizji na karte na FTA lub w kanalach po doladowaniu mozna np.
    > obejrzeć AXN Sci - fi , Axn Crime i kuchnia.tv ?
    Tych kanałów nie ma w ofercie TnK
    A listę polskich FTA z HB masz tutaj:
    http://pl.kingofsat.net/pos-13E-fta_pol.php

  • 17. Data: 2009-01-20 18:15:07
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Nastał dzień 2009-01-20 17:30, Darek donosi, że:
    > Tych kanałów nie ma w ofercie TnK
    > A listę polskich FTA z HB masz tutaj:
    > http://pl.kingofsat.net/pos-13E-fta_pol.php

    Mają jakieś stacje w TnK tlumaczone na język polski , jeśli tak to jakie ?

  • 18. Data: 2009-01-20 18:19:32
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-20 19:15, Darek donosi, że:

    > Mają jakieś stacje w TnK tlumaczone na język polski , jeśli tak to jakie ?
    Poza podanymi wyżej FTA, jeszcze te są po polsku:
    http://pl.kingofsat.net/pack-tvnakarte.php

  • 19. Data: 2009-01-20 18:33:27
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Nastał dzień 2009-01-20 19:15, Darek donosi, że:

    > Poza podanymi wyżej FTA, jeszcze te są po polsku:
    > http://pl.kingofsat.net/pack-tvnakarte.php

    Oprócz nsport są może jeszcze np. zagraniczne programy sportowe na których
    mozna oglądać na zywo lub powtórki NBA , NHL , pilka nożna ligi zagraniczne
    angielska , hiszpańska itp. i wogóle jakis sport . Bo u nas niestety jak sie
    chce cos dobrego obejrzeć to trzeba wszystkie platformy wykupić :)

  • 20. Data: 2009-01-20 18:37:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > zagraniczne angielska , hiszpańska itp. i wogóle jakis sport . Bo u nas
    > niestety jak sie chce cos dobrego obejrzeć to trzeba wszystkie platformy

    Do tego co piszesz wystarczy jedna.
    C+ Multipakiet.
    NFL co prawda nie ma, ale zamiast tego masz żużel. ;-)