  • Data: 2014-10-29 18:44:46
    Temat: Re: fotografowanie w museum cd
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-FF6AF4.03414029102014@node2.news
    .atman.pl...

    > Co wg was mozna z tym zrobic?

    Nic. Pytasz panią, czy masz się czuć ujęty obywatelsko przez nią, a jak
    tak, to niech wzywa Policję i wydaje Cie jako sprawcę przestępstwa /
    wykroczenia - tylko jakiego? Albo niech idzie precz, bo Ty wezwiesz
    Policję, że jakaś "idiotka" Cię napastuje i złośliwie niepokoi. Nie
    zdarzyło mi się, by wezwano Policję, lub bym to ja musiał wezwać. Regulamin
    nie może naruszać praw osób trzecich chyba, że istnieje ku temu delegacja
    ustawowa. Teraz, post factum, zostaje Ci napisać pismo z prośbą o wskazanie
    podstawy prawnej takiego absurdalnego zarządzenia. Bo jest absurdalne,
    bowiem nie widzę jego sensu - chyba, że ustawiony na statywie aparat
    przeszkadzał innym zwiedzającym albo zagrażał w inny sposób bezpieczeństwu
    (drogi ewakuacyjne itp.)