    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Date: Wed, 8 Sep 2010 09:05:37 +0200

    > ...bo inaczej jak groźbą tego narodu się chyba nie da wychować...
    >
    > Dziurawa, osiedlowa uliczka. Ograniczenie do 40km/h.
    >
    > Wertepy takie, że nawet biorąc pod uwagę własne zawieszenie nie powinno
    > się szybciej jechać.
    >
    > A mimo to jakaś skuwrwiała menda trafiła kota.
    >
    > A jak zwolniłem i zacząłem nieszczęsne zwłoki omijać - i przy okazji
    > sprawdzić, czy może jednak nie zwłoki i da się uratować - jakaś tłusta
    > kurwa zaczęła na mnie trąbić...
    >
    > Wybaczcie bluzgi, ale ja mam dość buractwa i ślepego pędzenia. Kretynek
> [...]

    W/g mnie to nie foto jest za malo, a patroli ktore by wylapywaly za
    pospolite wystepki. Szalenie po pasach slalomem, przejezdzanie na czerwonym,
    brak sygnalizowania zamiaru skretu/zmiany pasa itp (no tyczy sie to miasta),
    blokowanie skrzyzowan.
    Bo u nas to potrafia sie ustawic z radarem na buspasie, z radarem na
    ograniczeniu. Ale naprawde jezdze codziennie po miescie (Wawa) i baaaardzo
    zadko zdarzaja sie patrole zatrzymujace kogos za przewinienia w ruchu. No
    nie wczoraj na Zeslancow zatrzymali ciezarowke co miala swiatla i tablice
    zawalone blotem.

    Co do uliczek osietlowych i tego typu wariactwa to fakt, jest stado ktore
    sie nigdy nie nauczy ze uliczka osiedlowa to nie trasa szybkiego ruchu.
    Nawet jak sa chopki.
    Wczoraj widzialem goscia ktoremu tak sie na Wislostradzie spieszylo ze
    polecial prawoskretem, przecial po chodniku i przejsciu dla pieszych (nie
    bylo problemu bo obnizony ze wzgledu na rowery) i pojechal sobie dalej :)

    PZDr
    Adam