  • 11. Data: 2013-01-09 20:54:06
    Temat: Re: fotoradary, ITD, itp
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-09 20:53, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "chwdp" <h...@i...yfd>

    > O tych co służą do łapania czy o tych, które są łapane ?
    O tych co zapierdalają ponadprzeciętnie

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 12. Data: 2013-01-09 22:05:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No ale facet racje ma.
    > https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s :D

    Niesmialo dodam, ze znowu pojawily sie nowe komentarze :)

    sz.

  • 13. Data: 2013-01-09 22:27:16
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 17:13, Marcin N pisze:

    > Nie jesteś Polakiem?

    to jest Policjant

  • 14. Data: 2013-01-09 22:28:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > to jest Policjant

    Nie sadze :D

    sz.

  • 15. Data: 2013-01-09 22:28:44
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Co myślisz o zagazowaniu CL600 V12 biturbo?

    Ty jak zwykle swoje 'nie ma jazdy bez gwiazdy'. W salonie Nissan był?
    Widział GTR? To jest teraz fruty.

  • 16. Data: 2013-01-09 22:48:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-09 22:28, onarjusz pisze:

    > Ty jak zwykle swoje 'nie ma jazdy bez gwiazdy'. W salonie Nissan był?
    > Widział GTR? To jest teraz fruty.
    Batmobilem nawet jechałem. Jakoś mi z wyglądu to auto nie odpowiada.
    Chociaż CL600 to akurat jest koszmarnie nudne auto. Oczywiście komfort
    jazdy nieziemski i pierdolnięcie okrutne. Ale bokiem nie poleci.
    Odkryłem ostatnio jak się włącza roller-test. To taki tryb, w którym
    nie ma ABS, ESP, wspomagania kierownicy, na konsoli choinka. Może
    bokiem poleci :D Nakręce film jak się to włącza i dam na YT. W C63
    też taki tryb był, to może i w innych Mercedesach będzie. Może się
    komuś przyda.

    Myślę o jakiejś zabawce, ale za rok dopiero. Teraz inne rzeczy
    na głowie.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....