    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fotorady nie zarabiają
    Date: Wed, 22 Oct 2014 11:49:26 +0200

    On 2014-10-22 11:42, Czesław Wiśniak wrote:

    > No nie, wtedy nie zapierdalam. Jestem bardziej czujny :)

    Ja zauważyłem u siebie inna przypadłość - słucham janosika i gdzie
    indziej fotopstyczków się nie spodziewam, co usypia czujność. Ostatnio
    się nadziałem na jeden bo... po tym jak janosik krzyknął skręciłem
    zatankować. Jak wyjeżdzałem to po prostu zapomniałem. Ale nie widziałem,
    żeby błysnął, a jak wracałem to wyglądał na taki trochę... osmolony;)
    Więc pewnie nie przyłożyłem się do wykonania planu.

    Shrek.