  • Data: 2017-08-13 08:11:06
    Temat: Re: gazowce
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-12 o 22:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    > To by mialo sens, bo parowanie istotnie bedzie mialo miejsce,
    > ale potem stoi taki statek na redzie pod dnia :-)
    > Tylko nad morzem z reguly wieje.
    >
    > No i ten gaz powinien napedzac silnik, a silnik jak nie ma nic lepszego
    > do roboty, to powinien chlodziarke napedzac :-)

    Są takie, które skraplają odparowany gaz i nie mają strat.

    > Tylko na moj gust, to taki statek nie powinien stac czy w kolko sie
    > krecic, tylko zamowione dostawy realizowac.
    >
    > Jeszcze bym rozumial, ze do niektrorych terminali jest scisla kolejka i
    > harmonogram, trzeba przybyc na wyznaczona godzine, ale Swinoujscia to na
    > razie nie dotyczy.

    Nikt nie lubi jak mu niebezpieczny ładunek stoi w porcie.
    Potencjalna katastrofa byłaby przerażająca.
    Szacunki amerykańskie przewidują ewentualne skutki.
    Strefa całkowitych zniszczeń wynosiłaby 5,6 km, ciężkie poparzenia
    dotknęłyby ludzi znajdujących się w promieniu 10 km.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Gazowiec#Bezpiecze.C5.
    84stwo

    WM