  • Data: 2017-12-04 22:31:41
    Temat: Re: gioś
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5a25a2ad$0$15207$65785112@news.neostrada.pl...

    > No ale zbior pusty to nadal zbior :-)

    http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/przemysl/art/57395
    52,dostal-fakture-na-0-zl-termin-platnosci-2-tygodni
    e,id,t.html
    http://tvp3.tvp.pl/23252017/za-nieistniejacy-numer-t
    elefonu-musi-zaplacic-0-zl
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/dostal-r
    achunek-na-zero-euro-i-musial-go-zaplacic,330376.htm
    Nie wiem, czy jeszcze to jest, być może nie wszędzie: Poruszając się w
    strefie warszawskiej komunikacji, jeśli przysługuje nam prawo do bezpłatnych
    przejazdów, jeśli jedziemy pociągiem, musimy wziąć z kasy bezpłatny bilet,
    na sumę 0.00, inaczej kanar kolejowy wlepi nam karę...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.