    From: megrims <m...@i...peel>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: golf czy mustang
    Date: Sun, 12 Apr 2015 08:40:21 +0200

    On 2015-04-12 01:13, _Michał wrote:

    > Polecę bardziej 10 letnimi ficzerami E65 bo je znam :) ale nie
    > sądzę żeby po 10 latach trafiły do serii 5.
    >
    > -Night Vision + DLS
    > -ARS
    > -poziomowanie
    > -widok "z góry" (zrobione w krakowie)
    > -5 kamerek
    > -światła laserowe
    > -wentylowane fotele

    Widok z góry i wentylowane fotele w F10 jest.
    Ja myślałem o tym moim (żony) F11. Zajebista specyfikacja,
    ale że dałem się namówić na te motoryne, to chyba kiepski dzień
    miałem.
    Przy wybraniu prawie wszystkiego cena za 2l r4 diesel za wysoka.

    Czego mi brakuje w CL600? ceramicznego hamulca i napędu na obie osie.

    Czego mi brakuje w 911:
    Dostępu komfortowego, softclose, szyberdachu, wentylowanych
    foteli, ogrzewania postojowego, BT do PCCM i to chyb wszystko.

    A z drugiej strony to wszystko waży, może się spierdolić,
    zwiększa wagę powodując gorsze osiągi.

    BMW podobno skończyło się na modelu 2002