  • 21. Data: 2020-05-06 18:03:30
    Temat: Re: gumowany plastik
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Jak pozostali piszą usunąć. Najlepiej wychodzi chyba benzyną ekstrakcyjną.

    Tak samo trudno, jak izopropanolem :(((

  • 22. Data: 2020-05-06 19:41:11
    Od: tomotron <tomotron.malpa.o2.pl>

    > Jak pozostali piszą usunąć. Najlepiej wychodzi chyba benzyną ekstrakcyjną.

    Osobiście próbowałem różnych specyfików i najbardziej skuteczny okazał
    się specyfik do usuwania tłuszczu, kupiony w lidlu (pomarańczowy atomizer).
    Zapach podobny jak nie ten sam, w preparatach do mycia silników
    samochodowych.

  • 23. Data: 2020-05-06 20:26:06
    Od: Heng <h...@g...com>

    W dniu środa, 6 maja 2020 18:03:30 UTC+2 użytkownik stary grzyb napisał:

    > Tak samo trudno, jak izopropanolem :(((

    izopropanol jest zbyt agresywny może przytopic tworzywo , benzyna ekstrakcyjna jest
    bardziej bezpieczna ;)

  • 24. Data: 2020-05-06 20:55:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Heng" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >izopropanol jest zbyt agresywny może przytopic tworzywo , benzyna
    >ekstrakcyjna jest bardziej bezpieczna ;)

    Odwrotnie - izopropanol jest takim "domyslnym srodkiem myjacym" w
    przemysle, bo malo agresywny.

    Benzyna moze zaczac nadgryzac polistyren ... a moze bardziej ABS niz
    PS, tylko jak rozroznic oba tworzywa.

    No i benzyna moze gume atakowac, a o to przeciez chodzi.

    Nawiasem mowiac - to kiedy potraktowalem telefon etanolem.
    I zamglila sie szybka przed wyswietlaczem.
    Z czego oni to mogli zrobic, ze tak zareagowalo ...

    J.

  • 25. Data: 2020-05-06 21:02:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Nawiasem mowiac - to kiedy potraktowalem telefon etanolem.
    > I zamglila sie szybka przed wyswietlaczem.
    > Z czego oni to mogli zrobic, ze tak zareagowalo ...

    Mój telefon nigdy tak mocno nie reagował na etanol.
    Ten widocznie miał słabą głowę.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2020-05-07 10:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Mój telefon nigdy tak mocno nie reagował na etanol.
    >Ten widocznie miał słabą głowę.

    ROTLF :-)

    J.

  • 27. Data: 2020-05-07 10:53:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-05-06 o 12:06, Heng pisze:

    >Ostatnio myszkę Asusa z wbudowaną funkcją klejenia się do dłoni
    >wygoliłem do gołego plastiku zwykłą gąbką do mycia naczyń.

    zwykłą, czy stalową ? :-)

    Swoja droga - popularny temat sie okazuje, "sticky plastic" w google,
    ale rozwiazania nie ma - wszyscy proponuja zmyc,
    jeden - uzyc talku :-)

    J.

  • 28. Data: 2020-05-07 21:04:13
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-05-07 o 10:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PeJot"  napisał w wiadomości grup

    > zwykłą, czy stalową ? :-)

    Zwykłą. Z dodatkiem dihydromonooksygenu. Ale mysz trzeba było
    rozczłonkować.

    BTW: guma zlazła od trzymania w ręce, logo producenta zrobione farbą się
    trzyma.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem