    From: Scobowski <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: hak- brak wpisu w DR
    Date: Thu, 30 Jul 2015 23:45:06 +0200

    W dniu 2015-07-30 o 09:01, Konfabulator pisze:
    > Ty czytaj na diagnosta.pl, a ja jednak wolę PoRD i rozporządzenia, a te są jasne.
    Wystarczy że policjantowi się uwidzi, że ten hak to jakiś taki według niego nie teges
    i zagraża bezpieczeństwu ruchu i może Ci go holować. To, że 99% tego nie zrobi nie
    oznacza że nie może, więc w dupie mam Twoje zdanie i diagnoste.pl.

    Se miej.
    Przez prawie 5 lat użerałem sie z mniej i bardziej ogarniętymi
    diagnostami (a są wśród nich i doktorzy, dasz wiarę?), praktykami, oraz
    z ludźmi z Wydziałów komunikacji.
    I praktyka jest taka: co instytucja, to wykładnia. Dlatego polecilem
    forum, takich kwiatków jest tam tysiąc.
    Ogólnie: W dupie byłeś, gówno widziałeś :)
    To, co ktoś (np. WK) uznaje za prawidłowe, to ktoś inny (np. ITS)
    podważy, a jeszcze ktoś inny (np. mundurowi) uznają za normę i coś
    dopuszczalnego. Przy czym inni mundurowi (np. krokodyle) będa ścigać.
    Wszystko na podtstawie tych samych przepisów, ale róznych interpretacji.
    Nie zmienia to faktu, że istnienie niewpisanego do dowodu to nie jest
    sterka istotna ani stwarzająca zagrożenie.
    A jak już masz go na zaświadczeniu z badania, to w ogole spisz spokojnie
    (o ile zmiescisz sie w miesiącu z wpisem do DR).