    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Date: Sun, 03 Aug 2014 15:56:29 +0200
    <lqtre1$uvr$1@node2.news.atman.pl> <lr3ech$bt0$1@node2.news.atman.pl>
    <lr524m$4er$1@node1.news.atman.pl> <lr668e$2t1$1@node2.news.atman.pl>
    <lr7msu$s9d$1@node1.news.atman.pl> <lr8u51$pit$1@node2.news.atman.pl>
    <53d81692$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <53d89b18$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <53da39a2$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <lre7k5$t3o$2@node2.news.atman.pl>
    <53db9c99$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrgpug$71d$3@node1.news.atman.pl>
    <53dc90af$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2014-08-02 09:18, BaX wrote:
    > Czyli to czy system dzia?a online czy nie i czy przyjmuje dane online czy
    > nie to jego wydajno?ae mo?e byae jednakowa?

    Systemy gdzie czynnik ludzki wystepuje mają szansę na przeciążenie.

    W CEPIKu nie ma czynnika ludzkiego. Każdy przegląd będzie mniej więcej
    po roku. jedyne co może zaobserwujesz to fakt że na poczatku roku
    wyraźnie więcej samochodów pojedzie na prezegląd bo na początku roku są
    np. wyprzedaże. Ale to są jakieś ledwo widoczne procenty.

    Wyobrażasz sobie że *NAGLE* wszystkie samochody będa miały stłuczkę i
    *NAGLE* w ten samej godzinie pojadą na przegląd powypadkowy? Ja sobie
    nie wyobrażam i nie dal tego że mam kłopoty z wyobraźnią.

    Po prostu śmiesznym jest twierdzenie że CEPIK bedzie cierpiał na
    problemy z wydajnością bo się pojawiły glitche na przeglądach. To są
    śmieszne, stale obciążenia, wyrabia się tablet z biedronki w trybie
    serwera *ONLINE*.

    Co nie zmienia że nasze państwo zainwestuje w budynek, serwerownie,
    prywatną elektrownię 10MW, 100 rackow z najnowszymi iCośtam, UPSy o
    wielości stodoły, 17 brodatych adminów wpierniczających pizzę + wlasna
    pizzernia, 100tyś godzin szkolenia z klikania, pierdyliard certyfikatów
    głównie z zakresu tumanizmu bądź prawa - w większości bezsenownych,
    ochornę w postaci grupy interwencyjnej w Skodzie na gaz, 10 lat cięzkiej
    pracy polityków, prawników, lobbystów i innej swołoczy żeby osiągnąc
    poziom projektu studenta na zaliczenie. I nie będzie działać.