  • Data: 2020-01-04 15:02:27
    Temat: Re: intel i5 4440 3.1 Ghz???
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fetyszyzujecie SSD.
    Mam takiego jednego, całkiem już starego zresztą, WD Black 7200 rpm, na którym praca
    jest taka samo szybka jak na SSD, poza samym
    ładowaniem systemu, co akurat na SSD odbywa się momentalnie, a na HDD trwa.
    Natomiast HDD ewidentnie przegrywa decybelami, szczególnie w nocy, i delikatną
    wibracją, szczególnie wyczuwalną na laptopie.

    -----
    > szybszy ma ssd, wolniejszy ma hdd.
    > zamieniamy dyski.
    > czy "szybkość" laptopa przeszła razem z ssd czy pozostała tam gdzie jest szybszy
    procek?