  • 1. Data: 2016-01-14 19:23:50
    Temat: internet na parę dni
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?
    ToMasz

  • 2. Data: 2016-01-14 20:00:14
    Temat: Re: internet na parę dni
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2016-01-14 o 19:23, ToMasz pisze:
    > witam
    > od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?
    > ToMasz

    Od Play: 10GB za 10PLN.
    Bolek

  • 3. Data: 2016-01-14 22:22:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

    od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?
    ---
    Od każdego

  • 4. Data: 2016-01-14 22:22:25
    Od: h...@g...com

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 19:23:52 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    > od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?
    > ToMasz

    W TM; 11 GB za 2 złote.

    --
    Heniek

  • 5. Data: 2016-01-14 22:35:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.01.2016 o 22:22, h...@g...com pisze:

    > W TM; 11 GB za 2 złote.

    a dokładniej coś? TM albo Play dadzą od ręki kartę sim za darmo?
    ToMasz

  • 6. Data: 2016-01-15 11:21:53
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    ToMasz laid this down on his screen :

    > a dokładniej coś? TM albo Play dadzą od ręki kartę sim za darmo?
    > ToMasz

    http://jdtech.pl/2015/04/t-mobile-frii-115-gb-za-5-p
    ln.html
    Kupujesz kartę w kiosku za 5zł, tylko najlepiej taką jak na obrazku,
    jak nie będzie bo jest ich coraz mniej to można te nowsze kupić z
    darmowymi smsami czy rozmowami, też ten patent tak działa
    Druga opcja to kupno karty sim play, przejście na rok ważności konta,
    wydłużenie do roku kodem ważność i wykupienie kilku pakietów 10gb za
    10zł zależnie od potrzeb. Trzeba się spieszyć bo promocja do 20.01
    tylko trwa.

  • 7. Data: 2016-01-15 15:53:32
    Od: h...@g...com

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 22:35:36 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > a dokładniej coś? TM albo Play dadzą od ręki kartę sim za darmo?
    > ToMasz

    Od ręki nie.
    Wejdź na Alla, wpisz starter t-mobile 10 GB

    --
    Heniek

  • 8. Data: 2016-01-15 22:11:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" n7ah82$fh3$...@n...news.atman.pl

    > Druga opcja to kupno karty sim play, przejście na rok
    > ważności konta, wydłużenie do roku kodem ważność

    Czy ten kod jest bezpłatny?
    Czy ta przedłużka wymaga dopłacenia?
    Czy wydłużenie kodem wystarcza do przedłużenia ważności konta?
    Czy można przejść na ,,rok ważności konta'' i wydłużyć via WWW?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 9. Data: 2016-01-16 07:33:06
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Eneuel Leszek Ciszewski pretended :
    > "dizel" n7ah82$fh3$...@n...news.atman.pl

    > Czy ten kod jest bezpłatny?
    Tak
    > Czy ta przedłużka wymaga dopłacenia?
    Nie, od tego właśnie jest ten kod
    > Czy wydłużenie kodem wystarcza do przedłużenia ważności konta?
    Tak
    > Czy można przejść na ,,rok ważności konta'' i wydłużyć via WWW?
    Tak
    Działa to tylko w taryfach z roczną ważnością konta.
    Oczywiście wydłużenie na rok wychodzących nie oznacza że i pakiet
    internetu wydłuży się do roku czasu, ale przynajmniej nie trzeba
    pilnować wychodzących
    Tu szczegóły: http://www.play.pl/promocja/rok-waznosci-konta/

  • 10. Data: 2016-01-17 04:07:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" n7co73$jdu$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Oczywiście wydłużenie na rok wychodzących nie oznacza że
    > i pakiet internetu wydłuży się do roku czasu,

    Nie zależy mi na tym.

    > ale przynajmniej nie trzeba pilnować wychodzących
    > Tu szczegóły: http://www.play.pl/promocja/rok-waznosci-konta/

    Jak już pisałem, miałem 4 SIMki gratisowe z Play. 2 wziąłem z salonu,
    2 Play przysłał do mieszkania pocztą. Termin przydatności do spożycia
    pierwszej pary upłynął 01 stycznia, więc czym prędzej uruchomiłem obie
    SIMki i zarejestrowałem w salonie. Czas wychodzących mam do 20 stycznia.

    Docelowo numery mają trafić do Virgin Mobile, ale póki można z nich coś
    wycisnąć, :) są w Play. Obecnie mam taryfę 'Play na Kartę 3 zł'.

    Usługa przedłuża ważność konta na połączenia wychodzące o 365 dni.
    Usługę możesz aktywować:
    kodem *111*692*1#
    przez Play24
    wysyłając SMS o treści START.692 pod numer 111
    Usługa jest dostępna we wszystkich taryfach Play Fresh
    i Play na Kartę Rok Ważności Konta. Usługa jest bezpłatna.

    Jeśli zmienię taryfę na 'Play na Kartę Rok Ważności Konta' -- będę mógł
    przedłużyć ważność konta o rok bez dopłacania 5 plnów? Rozumiem, że tak.

    Chyba do 11 lutego mam nawet dodatkowe złotówki -- częściowo już wykorzystane.

    Przy okazji zestawiłem szybkość netu Virgin Mobile i Play.
    Play daje pod 3G (HSPA+) około 2 Mb/s, zaś Virgin Mobile -- około 2 razy mniej.

    Nie mogę sprawdzić szybkości LTE -- bo nie ma takiego telefonu.
    Nie mogę też skonfrontować tych wyników z osiągami innych operatorów.

    2 kolejne SIMki Play także zamierzam aktywować i zarejestrować w Play,
    aby numery przenieść do Virgin Mobile.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'