  • 11. Data: 2013-02-01 19:39:03
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni??? mandat???w
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertRędziak" napisał w wiadomości
    On Fri, 01 Feb 2013 19:00:58 +0100, megrims

    >Druk ścisłego zarachowania, coś Ci to mówi? Ja tam jednak wolę,
    >jeśli dokumenty są drukowane pod kontrolą państwa niz przez
    >dowolnego mietka.

    A jednak banknoty NBP sa drukowane w Anglii ... i jak sie okazuje -
    nie tylko NBP ...
    Czyzby prywatna drukarnia pilnowala lepiej niz panstwowi urzednicy ?

    Tak czy inaczej - to zadna "drukarnia", ani zadne druki scislego
    zarachowania.

    Jedyna ciekawostka - juz mowa o drukowaniu zdjecia, mimo ze ustawa
    tego nie wymaga.

    J.

  • 12. Data: 2013-02-01 20:00:42
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Feb 2013 18:39:02 +0100, misiek <d...@g...pl> wrote:

    > z jakiej racji maja centralnie wystawiac ilestam mandatow ?
    > bo jacek vicek zydek sobie tak zaplanowal ?

    Oszacowanie liczby mandatów to nie jest jakaś nauka tajemna:
    wystarczy mieć statystyki z obecnie działających fotopstryków i
    trochę istoty szarej między uszami.

    > dwa lata temu nie bylo w planach latania dziury budzetowej wywoalnej przez

    Ale była ustawa ,,fotoradarowa'', 29.10.2010. Jak przestaniesz
    czerpać wiedzę z mediów inaczej pisanych, to będziesz wiedział
    takie, podstawowe rzeczy.

    > geniuszy z pelo kasa z kieszeni ludzi. i nie bylo BLN deficytu finansow
    > publicznych :)

    Jasne, był tylko Krzysztof Kononowicz. I 44591 mln PLN deficytu
    za rok 2010 (rocznik statystyczny GUS 2011, strona 627).

    > rownie dobrze moga nie byc potrzebni - co to jest kurwa koera kim dzong ima
    > ? ze w planach jest tyle a tyle mandatow i tyle a tyle urzedasow ?

    Nie. To jest planowe działanie (jakkolwiek sobie zinterpretujesz
    słowo ,,planowe'') w przeciwieństwie do uprawianej przez
    Posiadaczy Prostych Odpowiedzi na Trudne Pytania metodyki JTB
    (znanej też jako HBS).

    > polityczna socjalizmu - ktora sie teraz objawia dymaniem kierowcow - tylko
    > wiecej innowacyjnosci,

    Jeśli chodzi o innowacyjność na drogach, to jesteśmy mistrzami.
    Powinniśmy opatentować niektóre figury, które wykręcają polscy
    Połykacze Kilometrów.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 13. Data: 2013-02-01 20:05:19
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > zalozycieli wiadomo jakiej partii... ]
    > okradaniu wlasnego panstwa mowia stanowcze tak ...
    >
    > nic sie nie wypierdoli... patrz dotacje dla Grecji i innych bankrutow ;)
    > wypierdolilo by sie w normalnym systemie ... a nie w socjalizmie koncesyjno
    > etatytycznym... jak kasy zabraknie to sie nalozy podatek od oddychania i
    > deszczowki - a donek bedzie 3 cia kadencje dymal ludzii i pierdolil glupoty ;)
    > a ze mentalnosc ludzi mamy jaka mamy to ....
    > zawsze sie znajdzie jakas instytucje do sciagania haraczu [ strasz wiejska, ITD,
    ITP
    > ...]

    U mnie wsrod znajomych w 90% to calkowity brak swiadomosci, lykaja wszystko jak leci
    :) Kompletnie sie nie interesuja historia ostatnich 30 lat.
    Przyszlosc narodu :)
    http://www.youtube.com/watch?v=_Hb71gfYZDc

    sz.

  • 14. Data: 2013-02-01 20:07:39
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-01 19:26, megrims pisze:

    > Druk ścisłego zarachowania - mówi. Przypomina czasy czarnej
    > komuny. A tobie ePUAP coś mówi?

    Osobiście drukuję druki ścisłego zarachowania usługowo w drukarni.
    Recepty i nie tylko.

  • 15. Data: 2013-02-01 20:12:15
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Feb 2013 19:26:29 +0100, megrims
    <m...@i...pl> wrote:

    > Druk ścisłego zarachowania - mówi. Przypomina czasy czarnej
    > komuny.

    Twoje prawo jazdy czy dowód rejestracyjny przypominają Ci czarną
    komunę?

    > A tobie ePUAP coś mówi?

    Że niby każdy przysłowiowy Mietek miałby się logować do ePUAP i
    tam pobierać sobie dokumenty? Pracuję w takiej firmie, z której
    usług można skorzystać nie wychodząc praktycznie poza Internet i
    nawet jeśli mamy kilka milionów klientów, to nie, nie widzę tam
    wszystkich Mietków (chociaż stopień informatyzacji społeczeństwa
    i tak się poprawia z roku na rok).

    r.

    PS. A papiery też drukujemy.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 16. Data: 2013-02-01 20:26:36
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a)
    mandatow,artykul.html

> [...]
    > najlepiej sprawdza się zlecenie tego zadania na zewnątrz. Są firmy,
    > które specjalizują się w masowym wysyłaniu korespondencji.
    > Firma robi coś źle, to kary umowne, zmiana dostawcy usługi. Koniec.
    > Nie ma procesu rekrutacji pracowników ani kosztów ich zwalniania. Nie
    > ma kosztów ustalania procedur, postawienia tej drukarni, serwisu,
    > przeglądów, materiałów eksploatacyjnych, rachunków za prąd, wynagrodzeń.
    > itepe itede.
    >
    > Ale tu chodzi o co innego: Łapówy przy przetargu oraz załatwienie
    > posad dla członków rodziny rządzących. Kolejni urzędnicy. I tu jest

    Jasne, bo tę Twoją prywatną firmę, to się wyłania bez przetargu, przy
    którym mozna wziąć łapówke.

    Nie mam pojęcia dlaczego ITD nie chce tego outsorcować, ale może to
    wynikać np. z przepisów samej ustawy, albo tej o danych osobowych, albo
    z poprzednich doświadczeń, że łatwiej zrobić przetarg na konkretny
    przedmiot, niż usługi, które trudno oszacować?

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2013-02-01 20:27:12
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a)

> [...]
    > słowo ,,planowe'') w przeciwieństwie do uprawianej przez
    > Posiadaczy Prostych Odpowiedzi na Trudne Pytania metodyki JTB

    Rzadko tu bywam. Rozszyfruj.

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2013-02-01 20:32:26
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Feb 2013 19:28:08 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiscie argumentowano iz "jak sprawdzono w innych krajach system
    > automatycznego karania kierowcow spowodowal znacznie obnizenie ilosci
    > wypadkow".

    W New South Wales, gdzie panuje megaterror (kamer, róznorakiego
    rodzaju od pyty, łącznie z pomiarami odcinkowymi w środku
    niczego), a drogi nie są takie fajne, jak mityczne autostradki,
    do których się modlimy (jeśli wziąć pod uwagę to, co ostatnio
    wybudowaliśmy, to naprawdę nie mamy się czego wstydzić), w 2011
    roku było 364 zabitych na około 5 milionów aut/kierowców. A
    jeździ się dosyć wygodnie, bo choć mandatują od +1, a na
    autostradach wolno jechać maks 110, to ogólnie limity są
    poustawiane dosyć wysoko (widać, że liczą na rozsądek), a ludzie
    speedują niewiele ponad limit, więc ruch jest dosyć
    przewidywalny.

    > Jak spojrzysz na "kraje rozwiniete" to wcale nie jest duzo.
    > Owszem, zamiast kupowac "drukarnie", mozna oglosic przetarg na usluge
    > drukowania, wtedy ilus tam ludzi nie bedzie obslugiwalo drukarki w
    > ramach pracy budzetowce, tylko w ramach prywatnej firmy ...

    Wtedy będzie to drukować jakieś PWPW czy inne ZETO. Bo byle
    Mietek z maszynką w garażu nie wpasuje się w SIWZ.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 19. Data: 2013-02-01 20:44:42
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Feb 2013 20:07:39 +0100, z <z...@u...pl> wrote:

    > Osobiście drukuję druki ścisłego zarachowania usługowo w drukarni.
    > Recepty i nie tylko.

    Wypełnione, podstemplowane, podpisane? Gotowe recepty na morfinę
    też masz?

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 20. Data: 2013-02-01 20:47:05
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Feb 2013 19:27:12 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    > Rzadko tu bywam. Rozszyfruj.

    Skrótowce? Popularne m.in. w wielu korporacjach. Jakoś To
    Będzie. A ten drugi niech będzie zagadką (znaczenie to samo).

    r.
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com