  • Data: 2014-10-21 22:01:53
    Temat: Re: jak przechować auto przez zime
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 października 2014 21:23:12 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:
    > 911 turbo na zime pójdzie do garażu.
    >
    > Podziemny z windą u zaprzyjaźnionej firmy.
    >

    > Przy założeniu, że auto nie będzie eksploatowane zupełnie
    >
    > w okresie pewnie od połowy listopada do połowy kwietnia
    >
    > na co zwrócić uwagę, aby nie zrobić mu krzywdy.
    >

    > Czy podłączyć impulsową ładowarkę do aku na podtrzymanie?
    >
    > Czy raz w tygodniu odpalić go i wyjechać 200m na zewnątrz?
    >
    > Czy opony się odkształcą?

    Postaw na kobyłkach bo opony do tego modelu chyba tanie nie są. Akumulator tam
    normalny czy jakiś pojebany z kosmosu? Bo jak jakiś cudak to ładowarka też może być
    dedykowana. Akumulator pod prądem można trzymać, krzywdy nie będzie miał. Samochód to
    z reguły urządzenie do pracy ciągłej i jak by ktoś przez zimę nie wyłączał silnika na
    dłużej niż zatankowanie to akumulator to wytrzyma. Resztą dupy bym sobie nie
    zawracał. Niedawno u mnie na podwórku odpalili auto co wrosło w beton. Trzy lata
    stało i bez dolewania paliwa żeby świeższe było zapaliło po kilkusekundowym kręceniu.
    Założyli mu nowe buty i pomyka jak by się nic nie stało.