  • Data: 2016-07-26 12:48:17
    Temat: Re: jak przedłużyć życie łożysku sprzegła?
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-25 o 09:26, sirapacz pisze:
    > ostatnio zauważyłem, że w moich fiatach nie są problemem kończące się
    > tarcze a coraz ciężej chodzące sprzęgła (ot zmiana stylu jazdy z wariata
    > na spokojny).

    Ja w Mondeo MKIII miałem taki efekt, że po dłuższej jeździe bez
    naciskania sprzęgła w dużej temperaturze (autostrada) pedał sprzęgła
    silnie twardniał, dodatkowo biegi 1-2 wchodziły z lekkim oporem.

    Sprzęgło było wymieniane w ASO 2x na gwarancji i pomagała naprawa na 10
    kkm..

    Problem rozwiązałem kupując auto ze skrzynią automatyczną :)