  • Data: 2019-05-20 18:00:46
    Temat: Re: jak unieruchomić silnik spalinowy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:M3zEE.321067$K...@f...ams1...
    On 2019-05-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak, dość gęste (lepkie) i niemieszające się z benzyną. Będą dwie
    >fazy i
    >zabawa żeby to wypłukać - woda z etanolem albo wietrzeniem na zmianę.
    >Nie bawiłbym się w to.

    Ale tak sie niszczy celowo silniki w USA.
    Zaraz ... a moze to bylo do chlodnicy a nie do paliwa :-)
    Albo zamiast oleju

    https://www.newser.com/story/66022/liquid-glass-star
    s-as-engine-killer-for-clunkers.html

    https://www.businessinsider.com/henry-blodget-this-i
    s-too-absurd-to-even-describe-2009-8?IR=T

    https://www.youtube.com/watch?v=I1_JybAPtiU

    Hm ... jak sie to szklo wodne przedostalo do cylindra ?

    J.