  • Data: 2016-10-02 09:35:30
    Temat: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To trzeba astry kupowac bo one pol miliona kilometrow robia, przynajmniej tak
    niektorzy twierdzili, skodzianki tez sa podobno wytrzymale. Skad wiesz ze oni jak
    jezdzili busem to jak przy kazdym ruszeniu dym spod kol nie poszedl to sie
    zatrzymywali i ruszali jeszcze raz. Z wyjatkiem silnika okretowego jestem w stanie
    zabic kazdy silnik szybciej niz przy przebiegu 20 tysiecy. Strona sie na tablecie nie
    otwiera.

    Dobra nie mam zamiaru Cię do niczego przekonywać :)

    Lewis