  • Data: 2017-03-29 20:44:31
    Temat: Re: jak zdiagnozować, naprawić skaner?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2017 o 19:29, Mirek pisze:

    > Miałem podobnie w jakimś skanerze. Jak się go trochę pomęczyło i
    > świetlówka się odpowiednio nagrzała to przechodził test i można było
    > skanować.

    wszystko rozkręciłem, wyczysciłem lusterka szybki soczewki, kabelki
    tasiemki "przedzwonione" wszystko przewodzi prąd prawidłowo. ale po
    poskładaniu jest inaczej. znaczy pojawia się na wyświetlaczu komunikat
    "warming up". trwa sobie kilkadziesiąt sekund, a potem scanner failure.
    turn off and turn on again. Wspominaliście że to może być wina marnej
    świetlówki. więc wymontowałem płytkę z czujnikiem światła i skierowałem
    na nią snop światła z bardzo mocnej latarki - to samo. warming up....
    scanner failure.
    sprzęt coraz bliżej śmietnika. znaczy punktu zbioru elektrośmieci.
    ToMasz