    From: a...@m...uni.wroc.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak znale?? tranzystor?
    Date: Sun, 3 Nov 2019 16:44:57 +0000 (UTC)

    Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Np potrzebuj? takiego mosfeta, ?eby mi sie otwiera? przy 5V na bramce,
    > ale nie takie bydle jak IRLZ34N - pr?d 3-4A wystarczy.
    > Jest taka wyszukiwarka, ?eby Vgs (th) mo?na by?o wpisa??

    Hmm, watpie zebys znalazl wyszukiwarke ktora zrozume o co
    tobie naprawde chodzi. Dokladniej, przy 4A ze sterowaniem 5V
    pracujac bez radiatora IRLZ34N pasuje z niezbyt duzym marginesem
    bezpieczenstawa (zgrubny rachunek pokazuje temperature zlacza
    rzedu 90 C). Bardziej ostrozni ludzie dali by radiator lub
    mocniejszy tranzystor, np. IRL2505. Tak jak ja kupuje to
    tranzystor tanszy od radiatora, wiec jak nic innego nie
    przeszkadza to raczej wiekszy tranzystor. Chyba ze np.
    boli duzy ladunek bramki.

    --
    Waldek Hebisch