    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: jak zwykle, material na flame :)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 26 Nov 2018 08:38:40 +0100

    Sun, 25 Nov 2018 18:16:36 -0800 (PST), s...@g...com

    > No nie do konca. Bo byl na prawym pasie tam gdzie nie powinno go byc.

    Na lewym. No i z jakiego powodu? Skończył się zakaz wyprzedzania znakiem
    pionowym, poziome znaki też pozwalały na wyprzedzanie, widoczność dobra aż
    nadto, to wyprzedzał. Dlatego pisałem że ktoś dał później dupy przy
    oznakowaniu poziomym co teraz powoduje wątpliwości. Jedyny błąd jaki
    popełnił to taki, że nie jest jasnowidzem.

    > Zastosuj te sama zasade co w przypadku zakretu do podwojnej ciaglej.

    Nie będę stosował, bo każdy przypadek jest indywidualny.

    > I okazuje sie ze ten co jedzie zgodnie z przepisami
    > i nie patrzy paranoicznie w lusterka

    Tutaj nagrywający w ogóle nie spojrzał w lusterko. Stąd cała afera, bo
    wyprzedzający był doskonale widoczny, co widać na nagraniu z tynej kamery
    -- nie wyskoczył jak filip z konopii.

    > (ten z tylu to z leksza zapierdalacz poza tym ze
    > podwojna ciagla przecina)
    > jest winny a zapierdalacz-olewacz-linii niewinny.

    Nie przecina podwójnej ciągłej, może zahacza prawym kołem jak już
    praktycznie jest na lewym pasie -- ale wtedy jest już za późno na reakcję,
    szczególnie że jeszcze wyprzedzany chwilę wcześniej lekko zjeżdża na lewo i
    zasłania tę linię. Zresztą ponownie, należałoby się zastanowić, czemu
    później podwójna ciągła tam jest. Wydawało się że to dosyć jasno wyjaśniłem
    -- ale z nieznanych powodów w ogóle się nad tym nie pochyliłeś.

    --
    Pozdor
    Myjk