  • 21. Data: 2010-07-29 23:14:17
    Temat: Re: jaka droge wybrac ( tak odbieram takie teksty )
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4c51edbf$0$19181$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i2spvi$fsk$1@news.onet.pl...

    > Chyba o przecinku gdzieś zapomniałem. Hotele mam na ogół zarezerwowane
    > wcześniej więc mnie nie stresują niezależnie od poziomu cenowego.

    No, teraz to brzmi z sensem, tyle że znaczenie Twojego posta odwróciło się o
    100%. ;-)

  • 22. Data: 2010-07-29 23:36:47
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    wiadomości news:i2sqv9$j15$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wiadomości news:4c51edbf$0$19181$65785112@news.neostrada.pl...

    > No, teraz to brzmi z sensem, tyle że znaczenie Twojego posta odwróciło się

    No widzisz jak mnie ta Jastrzębia stresuje. ;) Dobrze, że przynajmniej wiem
    gdzie dobre mojito dają.

  • 23. Data: 2010-07-29 23:58:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-29 22:54, *Przemek V* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > o Kambodży/Tajlandii/Malezji/Singapuru leciałem całą rodziną w ciemno i bez
    > stresu z rezerwacjami przelotów i hoteli robionymi przez net. Podobnie z
    > jakimiś Meksykami, RPA, itp. Za tydzień jadę z rodziną do Jastrzębiej Góry
    > i zdecydowanie bardziej obawiam się tej trasy pod względem różnych dziwnych
    > niespodzianek. Dzisiaj kupiłem mapę 1:75.000 "Kaszuby" i właśnie planuję
    > odcinek Kościerzyna - Jastrzębia Góra:)

    Mam dokładnie ten sam problem :) dwa stresy zawsze mnie czekają jak
    planuję wakacje w Polsce - pierwszy około lutego (czy znajdę dobrą
    kwaterę), a potem (czyli dzisiaj i jutro) którędy jechać?
    Jutro w nocy ruszam do Piasek na mierzei z Lubelskiego i zastanawiam
    się, czy ominąć DK7 od wschodu, czy od zachodu :). Mam nadzieję, że ten
    problem CB choć częściowo rozwiąże :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2010-07-30 09:30:13
    Od: "Darekkk" <d...@p...onet_._pl>

    Stresuje
    > mnie gdy nie wiem czy w aucie spędzę 4 czy 10 godzin żeby dokonać zaślubin
    > z polskim morzem.

    Myślę, że problem tych dziwnych pytań o drogę zniknie, jak bedziesz miał
    autostrady pod nosem, czego serdecznie wszystkim życzę

  • 25. Data: 2010-07-30 09:31:27
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Jutro wybierac sie autem do kina oddalonego od miejsca zamieszkania o 3 km
    >
    > Jaka droge najlepiej wybrac ?
    > Czy po drodze będą jakies utrudnienia ?
    >
    > Nie wiem co to maps.google.com,  prosze o rady
    I bardzo dobrze, że pytają. Dzięki temu jadąc do Łeby przeszukałem sieć i
    wiedziałem, że nie należy jechać Lębork - Łeba i sam nie musiałem pytać na grupie.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 26. Data: 2010-07-30 09:31:28
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 27. Data: 2010-07-30 09:31:28
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 28. Data: 2010-07-30 22:48:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

    > W naszym dzikim kraju z jego jeszcze bardziej dzikimi drogami i
    > remontami w srodku sezonu turystycznego wszystko jest mozliwe. Dlaczego

    np jak ktos pyta jak jechać do Rzeszowa/Barwinka - czy przez Radom czy przez
    Lublin to informacja moze byc cenna - nie jechac przez radom

    no chyba ze ktos lubi takie objazdy
    http://krupnik.pl/zdjecie/1490.Trasa.z.Warszawy.do.B
    ulgarii
    http://krupnik.pl/zdjecie/1428.Objazd.Radom.Rzeszow.