  • Data: 2017-10-23 16:25:39
    Temat: Re: jaki interfejs do Fiata Scudo II
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2017 o 21:26, j...@g...com pisze:
    > Cześć
    > Udało się coś zrobić z tempomatem?
    > Mam takie same objawy.
    > Pozdrawiam
    > Jml

    tak, udało się :)
    otóż fiat ma takie ciekawe rozwiązanie, że czujnik sprzęgła (albo
    hamulca - nie pamiętam) nie jest naciskany przez pedał, a przez blaszkę
    nasuniętą na ten pedał. Co lepsze blaszka wchodzi tylko na wcisk, a jak
    dopchniesz ją do końca, to nie naciska na czujnik, więc tempomat myśli
    że jest wciśnięte sprzęgło (czy hamulec) ;)
    Naprawa polegała na wysunięciu blaszki ;)
    Zdiagnozowałem to oczywiście komputerem a później stukałem się w głowę
    że bez niego tego nie sprawdziłem.
    p.s. w tym aucie tempomat działa niestety dopiero od 4 biegu

    Łukasz