  • 1. Data: 2017-02-21 18:40:03
    Temat: jaki interfejs do Fiata Scudo II
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    Poszukuję interfejsu do Fiata Scudo 2013r, ma komunikować się ze
    wszystkimi sterownikami (np. czujniki parkowania). Ciężko cokolwiek
    wyczytać - bo niby to fiat, ale bliźniak Citroena/Peugeota.

    Łukasz

  • 2. Data: 2017-02-21 19:16:32
    Temat: Re: jaki interfejs do Fiata Scudo II
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Multi Ecu Scan - powinien to łykać. na stronei producenta sprawdzisz
    jakich kabli potrzeba.

  • 3. Data: 2017-02-22 10:25:48
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-02-21 o 18:40, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    > wszystkimi sterownikami (np. czujniki parkowania). Ciężko cokolwiek
    > wyczytać - bo niby to fiat, ale bliźniak Citroena/Peugeota.

    Znasz kogoś kto ma Lexię/PP?? Jak tak to spróbuj to podłączyć i zobaczyć
    czy da radę coś zrobić pod np. PP jako Peugeot Expert a pod Lexią jako
    Citroen Jumpy.
    Polecam PP gdyż jest przyjaźniejszy w obsłudze.
    Ew. DiagBox.

    Chyba, że masz blisko do Torunia to zapraszam do Mnie to sprawdzimy czy
    Lexia/PP działa z tym autem

  • 4. Data: 2017-02-23 07:29:38
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 22.02.2017 o 10:25, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > Ew. DiagBox.
    >
    > Chyba, że masz blisko do Torunia to zapraszam do Mnie to sprawdzimy czy

    A co myślicie o uniwersalnych np. Delphi DS150E ? Przyjmując że nie
    potrzebuję robić adaptacji- tylko stan elementów czy live data.
    Do użytku amatorskiego - więc coś co kupię za kilkaset zł - uniwersalny
    byłby fajny bo aut mam kilka, a pewnie w przyszłości kupię kolejne,
    jeszcze inne. Użyć potrzebuję do naprawy pierdółek - jak padnie jakiś
    czujnik (np. w bmw padły mi w odstępie dwa czujniki abs, bez interfejsu
    nie zrobiłbym tego sam, bo nie wiedziałbym który- a wymiana to kilka minut)

    Łukasz

  • 5. Data: 2017-02-23 08:02:28
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-02-23 o 07:29, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > nie zrobiłbym tego sam, bo nie wiedziałbym który- a wymiana to kilka minut)

    Jak chcesz coś uniwersalnego to kup najtańszego elma z bluetooth,
    ściągnij Torque czy coś podobnego na Andka i do dzieła.
    Działa dobrze w większości aut (w sensie odczyta kod błędu i potrafi go
    skasować).
    Jak nie będzie działać z jakimś autem to strata niewielka, bo na elma
    wydasz 30zł...

  • 6. Data: 2017-02-23 09:12:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 08:01:15 UTC+1 użytkownik Kamil 'Model' napisał:

> [...]
    > skasować).
    > Jak nie będzie działać z jakimś autem to strata niewielka, bo na elma

    http://allegro.pl/kb3e-interfejs-elm-327-bluetooth-m
    ini-obd2-scan-i6623748377.html

    Takie cos np?

  • 7. Data: 2017-02-23 10:44:08
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.02.2017 o 08:02, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > skasować).
    > Jak nie będzie działać z jakimś autem to strata niewielka, bo na elma

    ale ELM łączy się tylko z silnikiem, a błędy jakie chcę usunąć na tą
    chwilę w tym Scudo to:
    1) tempomat nie działa (migają dwie kreski, nie da się ustawić
    prędkości). Co dziwne limiter działa.
    2) czujniki parkowania nie działają - nie wykrywają nic, ale błędu na
    wyświetlaczu nie widać
    Do tego jak wyskoczą pierdoły typu czujnik ABS, czy błąd w innych
    systemach. Elm sobie z tym nie radzi (chociaż do Fiata nie podłączałem),
    dane na żywo też by były fajne.
    Lubię mieć interfejs do auta- ot w piątek mercedes wszedł w tryb
    awaryjny, nikt po południu nie miał czasu się podłączyć, błędy
    odczytałem dopiero w poniedziałek, usterkę usunąłem we wtorek - ale
    jakby chceck nie zgasł to bym musiał jechać jeszcze raz.

    Łukasz

  • 8. Data: 2017-02-23 14:12:56
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-02-23 o 09:12, Kris pisze:

    > http://allegro.pl/kb3e-interfejs-elm-327-bluetooth-m
    ini-obd2-scan-i6623748377.html

    > Takie cos np?

    No coś w ten deseń...

  • 9. Data: 2017-02-23 14:13:40
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-02-23 o 10:44, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > odczytałem dopiero w poniedziałek, usterkę usunąłem we wtorek - ale
    > jakby chceck nie zgasł to bym musiał jechać jeszcze raz.

    No coś za coś.

  • 10. Data: 2017-02-23 14:58:50
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.02.2017 o 14:13, Kamil 'Model' pisze:

    > No coś za coś.

    dlatego zastanawiam się czy kupować coś dedykowanego do Fiata (czy też
    citroena/Peugeota) czy wystarczy jakiś uniwersalny interfejs (wiem że z
    Mercedesem uniwersalne lubią dziwne rzeczy pokazywać, ale może Fiat ma
    łatwiej) - ważne żeby łączył się ze wszystkimi modułami, nie tylko z
    silnikiem.
    Z informacji jakie wyczytałem to w fiacie aktywowali tempomat (jak go
    fabrycznie nie mieli) z poziomu oprogramowania do Peugeota lub cytryny,
    więc może mieć sens zakup czegoś takiego - ale jak np. taki delphi też
    zrobi większość rzeczy to wolę zainwestować w niego (np. mógłby
    wykasować błąd poduszki - wymieniłem zapinkę do pasa w MB, bo tak
    odczytał Star diagnosis, ale kontrolka świeci nadal - pewnie trzeba błąd
    wykasować)

    --
    pozdrawiam
    Łukasz